wW #37 : Gambar Yang Membawa Seribu Makna

By Mar Mansor - 8:00 PG



Perkongsian dari FB





  • Share:

You Might Also Like

30 comments

  1. Hmmm satu hari akan alami juga bila semua anak2 dah besar..sob..sob..

    BalasPadam
  2. Seorang ibu mampu menjaga 10 org anak tetapi belum tentu 10 org anak mampu menjaga seorang ibu... peringatan tu amat kuat tersemat dlm jiwa saya. Tak taulah juga mcm mana saya ni bila dah tua nanti.. Terbongkok2, terbatuk2 huk huk.. klu panjang umur merasalah hari tua nanti..

    BalasPadam
  3. hurm.. kalo ikut kefahaman saya la kan Mar, dari kite ada anak kecil... sampai bercucu... akhirnya kite sorang juga.. tinggalkan kita dgn kucing, tu pun kalo bela kucing, hehehehe...

    BalasPadam
  4. sedih T_T.. mula2 berdua,, strusnya ada anak dan bercucu sterusnya ditemankan kucing je kat kampung...

    BalasPadam
  5. lambat-laun akan berseorangan juga...semoga kita semua kuat menghadapinya...

    BalasPadam
  6. sedih lah
    kebykan mcm tu lah
    tp harap2 kita semua xdelah akan berseorangan nti
    adalah peneman..yg diharapkan anak2lah kan

    BalasPadam
  7. Begitulah roda dunia..akhirnya kita kan bersendirian juga

    BalasPadam
  8. buat masa ni nani tak lalui lagi kehidupan berdua. hiksss. masih lagi dengan ibu dan abah tapi ye lahh.. ajal maut di tangan tuhan kann :D

    BalasPadam
  9. :'( diakhirnya makan bersama kucing Mar huhuhu

    BalasPadam
  10. Allah hu akbar.. penghujung hidup kite..

    BalasPadam
  11. Mencari kebahagiaan bukan bermakna dgn keluarga saja
    Binatang pun tahu memberi kasih sayang Mar.

    BalasPadam
  12. So true...hakikat yg perlu diterima. Mak mertua saya pun dok sorang, tak mau ikut anak2. Dua minggu sekali kami balik jenguk.

    BalasPadam
  13. harap2 kita tak jadi mcm tue la nanti.. ;(

    psst: Mar, jom lah join Farah sertai Bengkel Dutch Lady.. For more details di blog na.. >_<

    BalasPadam
  14. Sungguh mksd mndlm..bila dah tua slalunya mcm tu..sedih plak

    BalasPadam
  15. Sedihnya...bila anak-anak dah besar ada kehidupan sendiri, ada tanggungjawab sendiri. Harapnya kita tak dilupai.

    BalasPadam
  16. Alahai... sayu je hati tgok gmbar tu...

    BalasPadam
  17. mungkin tua-tua nanti kucing juga yang teman, sedih betul

    BalasPadam
  18. Emmmm...sedih...inilah dunia dear

    BalasPadam
  19. huurm manalah peginya ramai ramai yang kat no3 tu T.T

    BalasPadam
  20. Alaaa, sedihnya ending, tapi ada juga teman wp hanya seekor kucing.

    BalasPadam
  21. sedih plak ye.. tpi tu reality T__T

    BalasPadam
  22. Sedih pulak rasanya..gambar uang simple tp cukup bermakna...mak mila rindu...

    BalasPadam
  23. Kenapa rasa sedih bila tengok gambar ni? Aduhai, kalau dikenang-kenangkan nasib, memang terasa sayu hati ni. Itu yang kalau boleh tak mahu masa berlalu pergi sepantas ini!

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.