Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Training Pant dari Bongbong


Sebelum ini saya ada mengeluarkan entri mengenai training pant comel kan. Memang teruja nak beli tapi kecewa sebab out of stock! Tertanya-tanya juga, kat mana boleh dapat yang murah-murah lagi.


Klik untuk lebih jelas


Dengan bantuan Suhailah Hamid, saya berjaya membeli 3 helai training pants untuk Aisyah. Comel-comel juga designnya, cuma untuk saiz XL agak limited. Grab saja apa yang ada. Harga memang reasonable.


Klik untuk lebih jelas


Klik untuk lebih jelas


Tengoklah, saiz XL out of stock. Memang saiz XL sesuai untuk baby yang perlu ditraining kot. Mujur sempat beli 3 helai 2 minggu lepas.

Servis mereka memang tip top. Mereka reply whatAps dengan pantas. Seperti biasa, selepas membuat pembayaran, pengesahan dan update alamat, mereka update tracking number pos laju dan barang sedia untuk dipos.

Terkejut juga sebab barang sampai sehari selepas tempahan! Selesai pembayaran pada 15 Januari (dasar tak menyabor, padahal up entri date ni juga), keesokannya saya received barang. Almaklum lah di Johor, hari jumaat kan kerajaan cuti. Saya ingatkan barang akan dapat pada hari isnin.

Training pants yang saya terima sama saja dengan paparan gambar dalam blog mereka. Saya memilih design bug sehelai dan sheep 2 helai. Itu sahaja yang ada sewaktu saya ingin menempah.

Sudah praktikkan juga pada Cik Aisyah. Memang ngam dan bagus juga ada training pant begini. Kalau seluar kecik biasa memang tercicir selalu. Heh!


Bongbong idea menjual pelbagai jenis barangan bayi. Pelbagai barangan lain turut dijual di sini. Semuanya limited. Siapa cepat, dia dapat. Semuanya di hujung jari.

Nak cuci mata, jom terjah http://bongbongidea.blogspot.com/.





Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. mcm best je barang baby harus terjah nanti..hehe

    BalasPadam
  2. Comel je designnya..Kat gifts from heaven pun ada.Cuba Google..

    BalasPadam
  3. Comelnya, blh try juga buat ni hhehe

    BalasPadam
  4. Meriah pulak tengok corak-corak pant tu Mar.. siapa yg ada anak kecil elok sungguh terjah kesana tu.. :)

    BalasPadam
  5. Mesti comel bila cik Aisyah pakai kan mar? Smg lps ni Aisyah lebih cepat free diaper. Boleh la Mar berehat byk sikit kan ^^

    BalasPadam
  6. comel lah.. jap nak po skodeng jugak lah..=D

    BalasPadam
  7. Menarik... Mcm nk belikn jugA je...

    BalasPadam
  8. jika pakai pant no perlu pakai pampers tak

    BalasPadam
  9. maksudnya xpyh pakai pampers dh la ye? pastu blh basuh2 ea? dlm dia tu isi ape?

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code