Kembali Bekerja

By Mar Mansor - 9:35 PG


Alahai kejapnya masa berlalu. Habis sudah maternity leave selama 60 hari. Ikutkan, Adik ada pemeriksaan 2 bulan ahad lepas, tapi disebabkan Johor cuti tiba-tiba sempena kemenangan AFC, kerajaan cuti kan. Temujanji adik ditangguhkan pada hari rabu. Hari ni lah!

Bila naik kerja, agak blurr jugalah. Tangan pun rasa gigil-gigil nak menaip. Key-in data pun cepat rasa lenguh jari jemari ni. Aiceh... Padahal duduk rumah kemain lintang pukang nak kejar anak menangis sambil buat kerja rumah.

Saya kembali bekerja hari isnin tapi baru hari ni sempat berhai-hai. Ada sikit sibuklah. Padahal mood bekerja ke longkang lagi. Mana nak siap kerjanya. Hish..

Syahdu je jiwa raga bila teringatkan anak-anak. 2 bulan kan bersama. Asyik terbayang-bayang wajah mereka. Apalah yang mereka buat di rumah emak mereka tu.


Background PC sekarang





  • Share:

You Might Also Like

12 comments

  1. SELAMAT BERTUGAS SEMULA MAR...

    BalasPadam
  2. Rasa kita sama..haha..
    Wahhh..sihat nmpk si adik...gebu je pipi..huhu

    BalasPadam
  3. Selamat ambik mood bekerja semula
    :-))

    BalasPadam
  4. Cepatnya tembam pipi adik:)
    Sekarang bila petang dah tak sabar nak balik kan - ada 2 yg dirindui

    BalasPadam
  5. alahhhai comey depa dua bradik
    selamat bekerja mar
    keje molek2 ye

    BalasPadam
  6. Selamat bekerja kembali akak. Comel anak-anak akak.

    BalasPadam
  7. Cantik gambar baru kat PC sekarang. Mesti suka aje bila tengok gambar tu kan.

    BalasPadam
  8. Gambar yang memberi kekuatan untuk akak bekerja.

    BalasPadam
  9. selamat kembali ke tempat kerja,,hehe

    BalasPadam
  10. lemah kan nak balik keje setelah berbulan dok umah dgn anak2.
    sedih pun ada...
    aida time izzat lagi lama, 3 bulan leave hu hu hu...
    rinduuuu...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.