Jamuan Hari Raya Tabika Kemas Al Falah

By Mar Mansor - 8:14 PG

Assalamualaikum

Jamuan Hari Raya Tabika Kemas Al Falah | 23 Julai 2017 - Jamuan Hari Raya Tabika KEMAS Al Falah Taman Rinting. Ibu bapa dijemput hadir bersama anak-anak. Majlis bermula 8.30 hingga 11.30 pagi. Murid-murid diminta bawa kuih raya.
Barisan murid. Comel je kan diorang ni.

Aisyan bersama Alif.

Saya sudah gosok baju melayu untuk Alif tapi baju ini juga yang dia mahu pakai. Suka hati lah nak oi. Puting tak tinggal pula kali ni. Huhu..


Cikgu Syira memberi sedikit ucapan sebelum majlis bermula.


Antara juadah yang dihidangkan. Nasi impit, lodeh, sambal tumis bilis, rendang ayam dan roti jala.


Ini pula antara juadah yang ibu bapa bawa. Saya bawa kuih raya dan kek buah kukus je. Kek buah kukus tu sedap tau.


Seperti biasa, menu pilihan Aisyah dan Alif ialah nasi impit dan lodeh.



Selesai makan, anak-anak sudah mula berlarj ke sana sini. Untuk elak anak-abak terus berlari, Cikgu Syira mula memberi arahan, siapa nakal tak dapat duit raya.

Pandai pula beratur kan bila nak duit raya.



Kami pulang awal dalam jam 10.30 pagi sebab Alif sudah mula mengaruk mahu balik.


  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. meriah dan comey-comey semuanya. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. umur 5 dan 6 tahun kan..comel je duduk berbaris macam tu

      Padam
  2. Geram tengok..anak-anak rai majlis-majlis macam ni..sebab ada telatah masing-masing.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bab telatah tu memang tak menahan..ada je yang buat kita terhibur

      Padam
  3. banyaknya makanan..wow...dah ada adsense...
    ~ Kisahsidairy~

    BalasPadam
    Balasan
    1. sorang sikit bawa..banyak jadinya..
      alhamdulillah kak..terima kasih sudi singgah

      Padam
  4. assalamualaikum mar...wah !! seronok budak2 ni ada jamuan hari raya kn...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  5. hakhak meriahnya. bukan main bergaya semua comel!

    BalasPadam
  6. Saya boleh bayangkan keketah anaj2 tu.
    Best rasanya kalau saya ada situ.

    BalasPadam
  7. Wahhh mesti meriah. Banyak pilihan makanan yang ada.

    BalasPadam
  8. Seronoknya anak-anak nie berjamuan raya.. Gembira bersama kawan-kawan dan cikgu..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.