Lambatkanlah Waktu

By Mar Mansor - 12:48 PTG


Cepatnya masa berlalu! Dari ahad lepas kami 3 beranak sudah pulang ke rumah. Berat hati nak meninggalkan kampung.



Maka, merasalah saya menjadi surirumah sepenuh masa selama seminggu sebelum masuk kerja isnin depan.

Tinggal 2 hari je lagi.

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. mesti rinduu moment2 dgn baby kan..dah nak masuk keje dah...
    i feel u...heee

    BalasPadam
  2. alahai...dah nak start keja semula eh...sian baby

    BalasPadam
  3. alahaiii cumeynya dia
    dah balik kpg eh dik

    BalasPadam
  4. Nanti Isnin nak pergi kerja tunggulah Mar kalau tak berjurai airmata ibu..
    Sedih tau...

    BalasPadam
  5. rasenye semua mak2 akan rase perasaan yg sama..rase mcm nak benti keje jaga anak je tau..tp tuh la, ekonomi sekarang membataskan harapan tuh..

    BalasPadam
  6. lama tak singgah sini
    habis pantang dah ye mar
    aloh2...comelnya hero =)

    BalasPadam
  7. ho lar mar..masa akak nak naik keje tu pun,jangan cakap ler...tengahari pun balik nak jumpa anak..

    BalasPadam
  8. alahai sedeykan bila nk bpisah dgn baby tp apa pon ibu tetap kena kuat
    in shaa Allah. smga dipermudahkan.aamiin

    BalasPadam
  9. Mar bila besalin alooo tomey nye heiii lmaaaaa nye x jengah kt sini kn rinduuuu

    BalasPadam
  10. comelnya anak akak :-)

    BalasPadam
  11. Nanti nak berpisah dengan anak nak pergi kerja mesti sedih.

    BalasPadam
  12. Kasihannya. Sabar akak yea. Harap-harap semuanya ok.

    BalasPadam
  13. Bila dah kena masuk bertugas memang sedih. Kuatkan semangat akak.

    BalasPadam
  14. kuatkan semangat :)
    nak buat camne, kita ibu bekerja...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.