Genap 100 Hari Kehilangan MH370

By Mar Mansor - 9:00 PG


Hari ini, 15 Jun 2014, genap sudah 100 hari kehilangan MH370. Jika diingat kembali operasi besar-besaran yang Malaysia lakukan dengan bantuan beberapa negara berlangsung selama 2 bulan hingga tiba-tiba ia berhenti dan kisah tragis itu seolah-olah tenggelam begitu sahaja.

Malam tadi, dalam buletin utama ada  interview ekslusif bersama mantan Perdana Menteri kita, Tun Mahathir. Mesti ada yang dah baca mengenai pandangan beliau mengenai misteri MH370 di blog beliau. Pendapat beliau di mana MH370 telah dihijack.

"Pesawat yang jatuh ke dalam laut, paling kuat ia akan pecah.."






Nota Kaki : Terpaksa rakam bila cik Aisyah nak tengok Hi-5

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Saya rase ramai org fikir macam tun m fikir kan..

    BalasPadam
  2. Ada benarnya juga pendapat Tun tu..tapi Allah lebih mengetahui..

    BalasPadam
  3. Semoga dptlah berita yg baik juga nanti... aamiin.

    BalasPadam
  4. hanya Allah .s.w.t yang maha mengetahui semuanya

    BalasPadam
  5. kdg2 mmg rasa mcm tu jugak..tp entah la..hanya Allah yg lebih mengetahui segala yg terjadi..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.