wW #22 : Dumex Mamil Learning

By Mar Mansor - 9:00 PG


Orang kedai ubat cina baik hati bagi ibu hadiah. Orang bagi, ibu terima jelah.



Comel je bekas ni..


Bekas cawan tu jadi permainan Aisyah..suka betul mungkin sebab warna warni.

============================





Nota Kaki : Dah lama nak cite tapi asyik keterlupaan..



  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Cantiknya bekas tu sis...colourful...rezeki anak tu hehe

    BalasPadam
  2. iolss pun tertarik dengan cawan warna warni tu...

    BalasPadam
  3. alhamdulillah, murah rezeki ibu ye, ada org nak bg bekas tu

    BalasPadam
  4. Cantik pulak warna bekas tu.. memang menarik utk si kecil tu mainkan Mar..

    BalasPadam
  5. kalerful tu sbb anak suka kot kan :)

    BalasPadam
  6. sangat cantik! org memberi kita merasa ;p

    BalasPadam
  7. Nampak sangat dia menghargai pelanggan dia kan Mar.

    Cawan warna-warni itu kakak guna kat rumah kakak bagi budak-budak mengaji minum senang kalau berebut jatuh tak pecah..

    BalasPadam
  8. cantik n cumel
    nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkk

    BalasPadam
  9. Bukan budak yv suka cawan tu Mar...okje pun suka.. ..Untungkah baik dengan cina kedai ubat hehe

    BalasPadam
  10. wow banyaknya dapat =)
    elok guna plastik bagi dekat aisyah
    tak bahaya

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.