Hadiah Buat Dia

By Mar Mansor - 8:30 PG


Ini hadiah penghujung tahun. Hadiah sempena birthday dia dan merangkap anniversary kami. Anniversary bulan Jun. Birthday dia bulan Julai. Hadiah bulan Disember.

Lantaklah bila-bila nak bagi pun asalkan bagi.

Dia skodeng-skodeng sandal yang dia mahukan sebab sandal yang ada sudah putus. Pakai selipar jepun tak mahu. Saya rilek je pakai selipar jepun.

Ok takpe. Saya belikan satu. Tapi, bukanlah harga ratus-ratus. Tak sampai pun seratus.



Saya buat surprise kat dia. Tak cakap pun saya dah belikan. Cash on delivery dari Zalora. Fast action, i loike. Balik rumah, dengan bangganya tunjuk kotak dan minta dia buka.

Muka dia terpinga-pinga. Bila buka kotak, dia terkejut. Suka le tu kan.


Terima kasih sayang sebab awak suka.











  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. tak perlu tarikh yang diingati lagi bertambah surprisenya (^___^)v

    BalasPadam
  2. wah..so sweet..moga bahagia selalu :)

    BalasPadam
  3. wow best dpt surpise gift
    sayang isteri lebih ok dr kasut tu orite haha

    BalasPadam
  4. Sweetnya..suprise la nie kan..bestnya hhihi

    BalasPadam
  5. haloh haloh..mesti happy kemain somi mar dpt seprise dari isteri...hehe..

    BalasPadam
  6. Terperanjat sambil tersipu malu...ke tak...

    BalasPadam
  7. mesti hati berbunga2 kan dapat hadiah dari orang yang kite sayang

    BalasPadam
  8. sweet !
    kasih syg tak terletak pada harga.
    ingatan yg penting, kan?

    BalasPadam
  9. Siapa tak suka dapat hadiah. Mestilah suka. Lagi-lagi kalau buat surprise.

    Tak kiralah bila harijadi, bila anniversary, janji dapat hadiah lupa dah semua tarikh dah lama lepas ^_^

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.