Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Salam Isnin


Pagi ni hanya sempat ucapkan salam buat semua rakan. Minggu lepas agak sibuk.

Sibuk ke sana ke mari ada hal perlu diselesaikan.

Sibuk ke sana ke mari menghadiri majlis rumah terbuka. Terkejar-kejar mengejar masa. Sampai ambil gambar pun dah malas. Lagi-lagi handset cokia tu memory asyik full memanjang. Hang pon iye kadang-kadang. Sabar-sabarlah kalau nak buat hal pun ye, tuan kamu ni tak cukup duit nak beli baru lagi.

Banyak cerita nak dikongsikan tapi..nanti dululah.

2 hari menghilang menghadiri kursus, kerja di pejabat banyak tertunggak.

Report oh report.. OME..

To do list..perlu settle kan segera. Daaa...



Nota Kaki : Terjah rumah korang bila free nanti..

Catat Ulasan

20 Ulasan

  1. mmg terkejar bler baru masuk opis lps kursus...

    BalasPadam
  2. semoga dipermudahkan semua urusan, amin.

    BalasPadam
  3. Datang dari Promote Blogger #Part4 ^^
    http://www.dayangdeno.com/2014/08/promote-bloggers-part4.html

    Btw, jom join segmen ni,

    http://girangdottaeminmuch.blogspot.com/2014/08/segmen-rehat-sambil-blogwalking.html

    BalasPadam
  4. semoga hari ini lebih baik dari semalam

    BalasPadam
  5. Salam isnin slmt bekerja sis

    BalasPadam
  6. cool Mar... steady ... senyum je... Hepi Monday Blues..

    BalasPadam
  7. hehe...tak mengapa
    settlekan yang mana perlu dulu
    nanti senang, cerita ye =)

    BalasPadam
  8. singgah sini dari segmen promot dayang deno :D

    BalasPadam
  9. singgah sini dari segmen promot dayang deno :D

    BalasPadam
  10. siapkan dulu kerja-kerja tu Mar. nanti ada yg jegilkan mata tak senang hati pulak kan hihi...

    BalasPadam
  11. Salam Isnin, Mar.

    Selesaikan mana yang patut dulu. Takpa, kita faham. Setiap blogger ada banyak urusan penting di dunia nyata sana :)

    BalasPadam
  12. Salam selasa.. terlewat sikit.. :D

    BalasPadam
  13. all the best, semoga dapat mengharungi segalanya dengan baik

    BalasPadam
  14. selamat menjalankan tugas

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code