Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Longan Brazil


Masih ingat lagi tak entri lalu mengenai buah pelik? Buah Apa Ye? (Klik untuk baca). Bila ada sedikit kelapangan, teringat untuk mencari info.



Jumpe satu blog ni. Memang itulah buahnya.

lifeofladyell.blogspot.com (Klik untuk details. Rugi kalau tak klik).




Terus pantas google "Longan Brazil" dan hasilnya....memang itu buahnya. Selama ini memang tidak tahu namanya. Kami panggil laici jek.

Longan Brazil (Klik juga untuk lebih info).


Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. 1st time dengar longan Brazil ni...

    BalasPadam
  2. baru tau ada longan brazil yer...

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak mar. wahh longan ni bagus kan. salah satu milk booster. hehehe selama ni panggil laici gak. tapi pelik sket..ada kat pasar malam jual longan tapi buah tu buah mata kucing. konfius la sheila kak..adakah buah mata kucing, longan buah yang sama?????

    BalasPadam
  4. akak jawab hari tu longan afrika ek..hehe
    btw teringin nak rasa mar

    BalasPadam
  5. Ohh ye ke..hihih..tak pernah dengar n jumpa pon sebelum ni..kalau dah jumpa confirm kena rasa kalau tak rugii..hehee

    BalasPadam
  6. Besornya... X pnh tgk apatah lagi makn.

    BalasPadam
  7. Saya pun baru tau.. klu longan ni biasanya yg siam je yg agak femes...

    BalasPadam
  8. ooo longan brazil..bru tau...besar longan nih

    BalasPadam
  9. adalah pula longan brazil ye
    habis yang biasa kita jumpa tu
    longan malaysia ke..hehe
    saya tak pernah jumpa

    BalasPadam
  10. tumbuh kat malaysia juga ekkk

    BalasPadam
  11. sedap nya takpenah nmpk pon kt kedai jual cemana nk dapat ni

    BalasPadam
  12. Sampai sekarang tak tahu apa beza longan dengan laici :)

    BalasPadam
  13. nampak macam sama je, rupanya buah lain :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code