Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kad Raya Terkumpul


Terima kasih banyak-banyak kepada rakan blogger yang sudi mengirimkan kad raya tanda ingatan kepada ibu. Ibu sangat-sangat menghargainya. Ramai juga rakan blogger lain yang menerima kad raya dari mereka kan?

Terima kasih daun keladi..
Tahun depan beri lagi..



Nota Kaki : Lega dapat pos hadiah top komentor bulan jun...ko tengok tu bulan jun ok.. Jangan serik ye.. Bulan julai akan menyusul nanti.. Tak sempat up entri lagi..



Catat Ulasan

20 Ulasan

  1. Ada lg cite psl kad raya ek..hihi

    BalasPadam
  2. cite kad raya sy pn x up lg ;-)

    BalasPadam
  3. Akak tahun ni dapat 2 kad raya dari blogger.. suka sangat :)

    BalasPadam
  4. selamat hri raya
    maaf zahir batin

    ada dpt juga.3 keping j. hihi

    BalasPadam
  5. ok la tu kan sis blh buat koleksi

    BalasPadam
  6. Alamak, bab kad raya ni ada juga terima tapi masih tak up entrilah!

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum dan salam syawal ke-9,maaf zahir batin..bnyknyer dpt kad raya...

    BalasPadam
  8. Dah lama x dapat kad raya...sekarang semua hantar melalui maya jew...

    BalasPadam
  9. Wah banyak jugak dapat kad Raya yeh Mar kalah retis ni hehe

    BalasPadam
  10. meriahnya kad raya mar..
    selamat hari raya mar, baru ada kesempatan nak menyinggah

    BalasPadam
  11. banyak jugak ye?/saya dari rakan blogger ada 3 je..

    BalasPadam
  12. banyak juga ye terima kada raya..taun ni sy sekeping pun takde.huhu

    BalasPadam
  13. Wahh seronok dpt banyak kad raya ni.. ermm.. puan kutu tu pun komen banyak jugak huhu.. :D :D

    BalasPadam
  14. eh lupe nk tny mar,kad raya dh smp??

    BalasPadam
  15. ada yang saya dapat juga tu =)

    BalasPadam
  16. banyak tu :0 best bila dapat kad raya ni :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code