Jamuan Hari Raya Tadika Cik Aisyah

By Mar Mansor - 9:00 PG

Assalamualaikum

Jamuan Hari Raya Tadika Cik Aisyah | 05.07.2018 - Tadika tempat Cik Aisyah belajar mengadakan jamuan hari raya untuk cikgu dan pelajar mereka. Wajiblah berbaju raya kan.. Dia memilih dress ini untuk dipakai. Dikenakan pula bersama shawl instant warna biru, ada manik rama-rama di atas kepala. Comel la tu kononnya..


Antara gambar-gambar yang saya ambil dari cikgu Aisyah untuk kenangan.




Rumah kami dah kehabisan kuih raya. Adalah dalam balang tu seketul dua. Mujur lah ada cheestart blueberry sedap ni. Memang sedap pun sebab setiap tahun mesti nak beli. Pastu makan sejuk-sejuk kan, fuhh heaven. Cheesetart blueberry ni antara kegemaran Cik Aisyah.


Oleh kerana kuih pun muat sebekas ni aje, maka saya pun orderlah brownies sedap ni. Tapi, cikgu cakap budak-budak tak berapa pandai nak makan. Sedekah jelah kat semua cikgu.


Seronok bila tengok aktiviti sekolah tadika ni. Anak murid pun comel-comel dan nakal-nakal lagi kan.


  • Share:

You Might Also Like

9 comments

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.