JDT Blogger di Majlis Persandingan Anak Mama Maszull

By Mar Mansor - 9:00 PG

Assalamualaikum

JDT Blogger di Majlis Persandingan Anak Mama Maszull | 13.07.2018 - Alhamdulillah diberi peluang berkumpul dengan ahli JDT Blogger. Masa ni kami semua menghadiri jemputan majlis persandingan anak mama. Siapa tak kenal blogger Mama Maszull kan. Seorang blogger yang sudah lama menulis.

Saya sekeluarga gerak dari rumah lepas maghrib. Alhamdulillah jalan tak jammed. Kami sampai sebelum jam 9 malam. Masa parking kereta dah dengar bunyi paluan kompang. Dalam hati mesti pengantin tengah bersanding. Maka, kami sengaja melambat-lambatkan ke majlis sebab memang faham benar waktu macam tu mesti orang tengah ramai.

Tapi, kalau nak tunggu, lapar pula kan. Haha.. Redah ajelah. Kenyang dapat makan nasi minyak bersama ayam masak merah. Macam biasa, anak yang dua tu memang jenis berkepit dengan saya, makanya jangan heran pula ye. Manalah tau ada mak cik makcik bawang ke kan cakap suami tak tolong pegang anak. Haha.. takde maknanya.. anak nak ibuuu aje.

Layan lah sedikit gambar kami. Kredit pada Sis Lin atas kiriman gambar.

Yang ni tak tahulah masing-masing tengok apa. Haha..



Doorgift dari tuan rumah. Penuh tangan saya membawanya sebab Alif tiba-tiba nak dukung je bila nampak orang ramai.




  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. meriahnya! Deco cantik, doorgift pun comel :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. pandai sungguh mama maszull mendeko rumah dia.

      Padam
  2. Alhamdulilah meriahkannn....
    Bilalah nak kumpul macamtu lagi....

    BalasPadam
  3. bestnyaa kannn..meriah lagi kecoh time nak bergambar tuh.hahhaha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kecoh sungguh nak mencukupkan orang..haha

      Padam
  4. bestnya dapat himpun ramai-ramai :D

    BalasPadam
  5. wah seronoknyaa gather ramai2 =)

    BalasPadam
  6. bestnya sepakat camni geng3 blogger :')

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.