wW #25 : Selipar

By Mar Mansor - 1:00 PTG


Ini selipar kegemaran Aisyah sejak seminggu yang lalu. Pengasuh kata, sampai bawa tidur. Erkkk..



tapi.............




 Kerana mickey mouse sanggup dia sarung selipar besar tu tak mahu buka-buka meskipun emaknya suruh tukar ke saiz yang lebih kecil ketika di kedai..


================================================





Nota Kaki : Aisyah selalu tak nak ikut ibu balik sekarang ni..T____T




  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Budak kalau dpt pengasuh penyayang memang akan susah nak balik rumah sendiri tau Mar...

    Tapi dpt yg baik hati kita senang masa kerja tak risau..

    BalasPadam
  2. Betul2 menghargai pemberian si Aisyah ni ye..huhu

    BalasPadam
  3. hehhe..tak pe la.tak payah beli selipar dah sampai umur4,5 tahun..heheh

    BalasPadam
  4. betul tu sis...tak payah beli selipar lg dah hehe

    BalasPadam
  5. Tu belum lagi selipar Frozen Mar.. lagi tak tido dibuatnya :)

    BalasPadam
  6. Kalau yg bru apa2 pun teruja...

    BalasPadam
  7. Mmg suka sgt2 tu smpi taknak tukar hehee.. :)

    BalasPadam
  8. comel selipar aisyah gambo mickey.. :)

    BalasPadam
  9. selipar siapa aisyah pakai tu
    la nape pulak xnak ikut ibu balik.seronok ddk rumah pengasuh kot.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.