Santai Ahad #3

By Mar Mansor - 8:00 PG


Saya selalu mengimpikan yang saya akan selalu berada di samping bidadari kecil ni. Nak jadi full housewife le teww. 

Bila dia tiada di sisi saya, saya rindu sangat. Tapi, bila dia ada di sisi saya, saya sering marah-marah.

Marah sebab dia tengah melasak.
Marah sebab dia nakal.
Marah sebab dia tak dengar cakap.
Marah sebab dia selalu buat 'kerja' diam-diam.

Marah-marah sayang. Tidaklah marah betul-betul. Bidadari dari syurga ni. 


Bidadari kecil yang saya rindui selalu


Dua hari je dapat berkasih sayang sepenuhnya dengan dia.

Main sama-sama.
Makan sama-sama.
Main masak sama-sama.
Main kemas rumah sama-sama.


Isnin sudah bekerja semula. Mengharungi monday blues.

Safety boot baru, semangat baru di tahun baru.





  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. anak-anak syurga...dia la racun dia la madu...hihihih...

    BalasPadam
  2. Seronok da teman seorg bidadari ni..lya tringin Sgt.sunyi je umah klau x da suara budak

    BalasPadam
    Balasan
    1. in sha Allah..satu hari nanti lya..kami semua doakan untuk lya & suami

      Padam
  3. wiken ni aida sedih.
    sebab keje sabtu ahad...
    x dpt bergelumang dgn anak2 :(

    BalasPadam
  4. seronokya ada bidadari kecil. ehheh :D

    BalasPadam
  5. Smg impian mar menjadi wahm tercapai suatu hari nanti..lawa kasut ;)

    BalasPadam
  6. Wahkasut.. omeynyer.. pinjam plsss...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kasut baru keluar kotak..berkilat lagi..saiz 5, muat ke??akeke

      Padam
  7. Kadang-kadang memang geram dengan kelakuan anak-anak. Tapi bila difikirkan semula, inilah waktunya mereka rapat dengan kita...Nanti kita akan merindui suasana begitu

    BalasPadam
  8. betul tu
    sy ni hri hri korban masa bgn pepagi sblm subuj masak sesiap, mkn
    nti prmata hati bngun just layan, and golek golek dgn dia..
    sayang nk lepaskan momen bermesra dgn anak.. nam tahun tunggu

    BalasPadam
  9. tengah monday blues kat office.. jgn bos buat hal lagi sudeh. haaaa

    BalasPadam
  10. Huhu..Cantik boots..Kate org, sayang anak tangan2kan...kiki..

    BalasPadam
  11. dia la harta dunia akhirat kan..

    BalasPadam
  12. jgn marah2 Mar! ce tgk muka dia Mar, tak jadi nak marah la.... heeee~

    BalasPadam
  13. Itulah aura anak2 kan.. marah bukan bermaksud benci.. semakin marah semakin sayang sebenarnya hehee. Saya pun samalah dgn kerenah anak2 ni.. :D

    BalasPadam
  14. Betul tu, Mar. Kalau tak nampak depan mata mulalah merindu. Rindu kat bapaknya pun tak sama macam rindu kat anak-anak tau :) Tapi bila di depan mata, cepat je nak naik angin dek kerenah mereka yang memang mencabar perasaan betul!

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.