Ulang Tahun Saya ke-30

By Mar Mansor - 10:30 PG

Assalamualaikum

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Illahi di atas limpah kurnianya. Memberi saya kesempatan untuk terus menghirup udara segar di bumi bertuah, di sisi insan-insan tercinta. Suami dan anak perempuan tunggal saya.

Hari ini, 13 November 2014, genaplah 30 tahun usia saya. Welcome to 3 series girl!

Pinjam dari Google
~maaf ye tuan empunya gambar,
saya pinjam sebab saya sangat tertarik dengan gambar ni.
(gambar kek untuk diri sendiri tak dok)


Umur kian menginjak, seolah tidak percaya saya masih lagi bernafas dan menyambut hari kelahiran yang ke 30. Saya bertambah berusia, dan sudah tentu emak dan abah saya juga semakin berusia.

Saya tidak tertumpu pada diri sendiri, saya lebih terkenangkan emak dan abah yang jauh di kampung. Tidaklah jauh sangat, 2 jam perjalanan sudah sampai. Di saat ini, saya ingin memeluk mereka. Saya ingin mereka ada si sisi. Mereka yang banyak berkorban untuk saya selaku anak mereka.

Kasih sayang yang mereka berikan. Perit jerih yang mereka lalui. Pengorbanan mereka terlalu besar bagi saya hingga di hari ulang tahun ke-30 saya ini, saya amat merindui mereka.

Terharu sangat-sangat bila pagi-pagi sudah dapat SMS dari emak dan abah, mengucapkan selamat hari ulang tahun.

Selamat hari lahir semoga panjang umur.
murah rezeki.
bahagia hingga akhir hayat.

  • Share:

You Might Also Like

32 comments

  1. Happy birthday Mar!
    Masih muda belia langkah masih panjang utk diatur... moga beroleh segala kebahagiaan dan keberkatan yg diharapkan.

    BalasPadam
  2. selamat hari lahir
    semoga sentiasa bahagia

    BalasPadam
  3. sanah helwah Mar..moga perjalanan hidup diberkati.

    BalasPadam
  4. slmt hari lhir kak.. sama bbirthday adik yui =)

    BalasPadam
  5. happy birthday Mar..ohh sama usia rupanya kita =)

    BalasPadam
  6. appy bzday mai..takpe umur tu sekadar angka je..
    eh bzday kita sama bulan la....sy 20 Nov hehhee ;p

    BalasPadam
  7. Happy Bday Mar, sweet 30 gitu... :)

    BalasPadam
  8. Slmt hari lahir mar. Smg dipanjangkan umo, dimurahkan rezeki, cemerlang dunia akhirat insyaAllah.

    Ps: nak hadiah apa? ;)

    BalasPadam
  9. Birthday girl...tahniah sis.tda ucapan lain selain selamat selamat selamat di dunia Dan di akhirat buat sis..moga sntiasa d murahkn rezki d beri umur yg pjg aminn

    BalasPadam
  10. kita sebaya... hihi

    semoga panjang umur dan murah rezeki.. bahagia hingga ke syurga .. amin..

    BalasPadam
  11. happy brithday sukses selalu :)

    BalasPadam
  12. Assalam mar,
    happy birthday
    moga sentiasa bahagia & dalam lindungan Allah AMIN

    BalasPadam
  13. Hepy Bezday Mar.....baru 30 ....muda banget tu hehe...

    Mar...mak okje tak ingat pun bila okje dilahirkan....maklumlah dah berzaman diberanakkan hihi....
    Malam ni sure celebrate besar besaran kan...

    BalasPadam
  14. selamat hari lahir...sebaya la kita..welcome to 3 series hehe

    BalasPadam
  15. hepi besday mar..
    moga ceria2 selalu..

    BalasPadam
  16. Happy birthday kakkkk !!! Semoga dipermudahkan segala urusan , diberkati , dimurahkan rezeki .. Dah pegang angka 3 kan .. hehehe semoga bahagia dan berjaya dunia wa akhirat .. aamiin

    BalasPadam
  17. Selamat hari Lahir MAR....Semoga pjng umo, murah rezeki, sihat selalu & slmt dr sgala2nya..Amin.

    BalasPadam
  18. Allah selamatkan kamu... moga dirahmati di samping keluarga tersayang

    BalasPadam
  19. happy birthaday dear Mar Mansor.semoga bahagia selalu.

    BalasPadam
  20. happy birthday !!!
    may Allah bless u :)

    BalasPadam
  21. selamat hari jadi mar!
    betullah kan tanpa mak dan ayah, sapelah kita
    merekalah permulaan kita

    anyway saya doakan mar pajnag umur dan sentiasa dimurahkan rezeki

    p/s-mar ni pangkat adik rupanya dengan saya, nak berkakak adik ke kita lepas ni? =)

    BalasPadam
  22. Selamat hari lahir Mar
    Semoga panjang umur, murah rezeki dan datang yang baik-baik ja.

    BalasPadam
  23. Happy Birthday Mar..Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan dimurah kan rezeki selalu..Amin!

    BalasPadam
  24. Again, happy belated birthday, Mar! Dah masuk 3series, lagi mahal tau ^_^ Ni dah patut panggil saya kakak ni tapi takpalah kalau panggil MD pun boleh. Saya rasa cam muda bertahun je daripada Mar. Bagi chancelah saya berangan!

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.