Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pelanggan Mengaku Produk JSD Merbahaya


.:: Peringatan : Entri ini agak sensored, sila fikir dengan akal yang waras dahulu sebelum baca ::.

Produk hangat di pasaran merbahaya? Apa kes ni? Bukan main lagi blogger Janji Kita promote produk-produk JSD sebelum ni. Glurppp!!

Memang bahaya menggunakan JSD. Semua pelanggan mengakuinya.


Kenapa JSD merbahaya?
 Bahaya sebab suami anda selalu terbayang-bayang kehebatan anda selepas menggunakan JSD.
 Bahaya sebab anda akan semakin subur. Jamu Susuk Pengantin Dara, Coklat Habibi, Jamu Jalinan Cinta, Jamu Aku Dara, Intim Gel, Masker Vagina adalah rangkaian JSD yang mampu menyuburkan rahim anda. In sha Allah jika ada rezeki, berderet-deret zuriat yangg Allah SWT kurniakan. Bagi mereka yang merancang menjarakkan anak, sila beri perhatian.
 Bahaya sebab semakin hari, anda semakin cantik, jelita dan berseri-seri. Malah, kulit menjadi halus mulus, badan fit bergetah. Awas para suami, jaga isteri anda dari dingurat.
 Bahaya sebab miss v anda semakin ketat, mantap dan padat.
 Bahaya sebab nafsu anda semakin memuncak kerana produk JSD mampu menaikkan keghairahan pasangan.
 Bahaya sebab permintaan produk ini terlalu tinggi. Malah penjual-penjual JSD pun kadang-kadang terpaksa menyorok sekejap dari dihujani pelanggan yang berebut-rebut nak membeli.

Bahaya sungguh ni.

AWAS !!!
SUSUK PENUNDUK SUAMI!
Tak payah susah-susah jumpa BOMOH!
KHURAFAT! SYIRIK!
FREE-FREE je dapat DOSA.


 Masker Vagina 

Produk JSD yang paling hot dan top ranking sebab keberkesanannya. Walaupun kecil, tapi berbaloi-baloi.

Kelebihan Masker Vagina :
 Dicipta untuk merawat masalah kegatalan di miss V, menegang dan merapatkan bibir faraj serta memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh atau lebihan lendir.
 Mencerahkan kulit di sekitarnya.

Kelebihan lain yang mungkin anda tidak ketahui :
 Boleh merawat bisul, panau, luka kecil, buasir, ruam, jerawat, kulat air, kurap dan kulit melecet.
Banyakkan kelebihannya.


Maksud di balik penjenamaan "Masker":
M - mantop luar dalam
A - agen pencegah anti keputihan
S - serap kotoran degil
K - kerana miss v perlu penjagaan
E - elok untuk anak dara & wanita
R - rahsia dari dulu kini dan selamanya





Klik untuk lebih jelas




Ramai yang meyakininya hingga mampu terjual 10 kotak dalam masa 1 hari! Ternyata terlajak laris. Bukan mudah untuk mendapatkan kepercayaan orang, tetapi JSD mampu. Secara tidak langsung, ini membuktikan produk JSD bukan sembarangan produk.


Testimoni


Klik untuk lebih jelas


Pantang Larang
 Dilarang mengambil produk lain semasa mengamalkan produk JSD.
 Tidak boleh ambil alkohol, madu, dadah, durian semasa mengambil JSD.
 Jarakkan selama 1 bulan sebelum mengambil JSD sekiranya anda ada mengambil jamu dari produk lain.
 Jangan minum air kunyit, air manjakani dan lain-lain.
 Tidak dibenarkan menggunakan produk 'insert' jika sudah menopous.
 Tidak digalakkan memakai produk 'insert' jika faraj kering, dikhuatiri akan terlalu kering dan mengakibatkan kesakitan dan pendarahan ketika bersama.
 Jarakkan 2 jam jika ada mengambil vitamin, ubat perancang dari doktor atau ubatan lain.
Minuman/ produk pelansing tidak boleh campur dengan JSD.


Sebab larangan percampuran produk lain:
 Dikhuatiri akan menyebabkan keracunan dalam darah akibat pertembungan bahan atau herba berlainan dalam badan. Seterusnya boleh menyebabkan masalah buah pinggang. Jika isu sebegini berbangkit, tidak mahu pihak JSD pula dipersalahkan.
 Percampuran bahan yang berkemungkinan berasal dari produk lain yang tidak diketahui bahannya


☆☆ Dapatkan Rundingan Percuma ☆☆
SEBARANG PERTANYAAN dan
utk mengetahui produk JSD yg hebat n superbbbbbbbb...

fast action order please pm,wechat,whataps
Aida 0193168231






Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. melabur sket utk kebahagian r/tangga.

    BalasPadam
  2. Mcm nak Cuba ni hrp2 brkesan

    BalasPadam
  3. Senyum kakak baca N3 ini Mar. Banyak betul 'bahaya' indah yg menanti:)

    BalasPadam
  4. Mar punya tajuk mengancam. Terus datang hari ni juga. Okeylah, dah baca tak perlu sensored. Hehehe...

    BalasPadam
  5. tanjat gegirl tau! igt kan bahaya ada bahan terlarang ;)

    BalasPadam
  6. ada x produk bg kulit muka jadi flawless..xpayah pakai makeup bedak segala..ada x mar hehe

    BalasPadam
  7. @el
    cubalah FSM, cuma sabun bertindak sebagai pencuci muka dan masker, dan moisturizer..memang best pakai..

    BalasPadam
  8. wah... bahaya ni kalau hari hari mau :p

    jemput join > http://buatwanita.blogspot.com/2014/10/segmen-buatwanitablogspotcom-mencari.html

    BalasPadam
  9. haha..suspen tajuk mula2 tu.. hihi

    BalasPadam
  10. keh3.. mula2 baca macam seram jek. kenapa pulak bole bahaya kan.. rupanyaaaaaaa aish... menggugat betol

    BalasPadam
  11. Alamak..ni buat SA nk cepat2 kawen ni..

    BalasPadam
  12. Pergh..terbaik seyh..

    BalasPadam
  13. Wahhhh promote baik punya ni Mar....tapi frankly okje takut nak try benda makan makan ni, tak taulah esok lusakan....

    BalasPadam
  14. hehe...tajuk bikin suspend lah mar
    tapi bagus sebab orang terus tertarik nak klik =)

    BalasPadam
  15. heheheh, saspen jer
    sebab saya pun pakai jsd jugak

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code