Bebola Sotong Kegemaran Aisyah

By Mar Mansor - 8:00 PG



Pertama kali saya tahu Aisyah suka bebola sotong bersayur ini, ketika saya mahu membeli pisang goreng. Selain pisang goreng, gerai tersebut turut menjual keledek goreng, popia, cempedak goreng dan macam-macam lagi. Nugget pun ada. Ketika itulah Aisyah nampak bebola sotong yang cantik bersusun di atas dulang.

Nak..nak..nak.. Haihh..memanglah ibu mahu belikan untuk kamu, sayang..

Beli dua cucuk. Satu cucuk ada 3 biji bebola sotong. 1 cucuk dia makan, 1 cucuk saya yang makan. Nampaklah keghairahan Aisyah makan bebola sotong tu berbanding makanan frozen lain.


  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. mungkin sedap sangat bebola sotong tu..sebab tu Aisyah suka..kena selalu buatkan untuk Aisyah ye Ibu..

    BalasPadam
  2. Nice sharing...jom singgah blog saya..

    http://miey-sakura.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. bebudak ni kalau dah suka tak boleh dihalang.. sufi suka makan hot dog.. kiki
    Mama Niza

    BalasPadam
  4. Aisyah dah bosan dgn ayam dah kot..

    BalasPadam
  5. Sekali sekala tukar selera kan

    BalasPadam
  6. tak pnh beli lgi bbola sotong..

    BalasPadam
  7. sedap ye? tak pernah beli lagi

    BalasPadam
  8. Sedap sangatlah tu sampai Aisyah suka makan bebola sotong. Brand Purnama ni kat Giant selalunyakan.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.