Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kerana Kucing


Bukan main seronok Aisyah dapat pegang kucing. Dibelai, dipangku dan tidak habis-habis cakap kucing comel. Rentetan kisah ini, Aisyah selesema dan batuk. Mujur tidak demam. Saya pun tidak pasti samada penyebabnya adalah kucing.

Sejak ayahnya yang mengambilnya dari rumah pengasuh, setiap hari dia seronok menunggang motor dan meminta ayahnya pergi ke kedai. Emm..ayahnya melayan je. Nak aiskrim? Beli. Nak cokelat? Beli. Nak gula-gula? Beli. Sabar ajelah.

Bila dah batuk dan selesema, memang saya tidak benarkan dia makan aiskrim dan air sejuk. Malam tadi, saya beri ubat batuk hurix, eh laju pula dia minum. Dia kata sedap. Bila saya rasa, erkkkk...sedap ke? Apalah taste anak dara ni.

Harap, Aisyah cepat sembuh dari batuk dan selesema.

Pinjam dari FB




Nota Kaki : Lepas bagi ubat batuk 2x, alhamdulillah baik.


Catat Ulasan

10 Ulasan

  1. anak saya pun ada batuk & selsema sikit tak serius.. virus la kot bukan sebab kucing ke hapa. Sebab anak saya tak main haiwan berbulu pun.. duduk dalam rumah je pun kena jugak

    BalasPadam
  2. moga aisya cepat sembuh..kucing ni bulu dia bahaya skit kan..

    BalasPadam
  3. Semoga cepat sembuh...mungkin disebabkan cuaca jugak kot

    BalasPadam
  4. Semoga Aisyah cepat sembuh... aamiin.

    BalasPadam
  5. Asalam sis baru lya smpt bw cne,semput nak kejar ni hihi..moga aisyah cpt sembuh

    BalasPadam
  6. kalau anak-anak tak sihat, kita emaknya yang paling risau.
    semoga aisyah cepat sembuh

    BalasPadam
  7. Suka quote last.
    Memang suami takkan tahu ni..
    Tapi, ada di kalangan suami yang ada dapat alahan mengandung tapi wife nya x alahan :)

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah dah sembuh si Aisyah. Lain pulak dengan saya ni. Kalau minta dengan Mommy tentu dapat. Kalau dengan Daddy tu satu apa pun tak dapat! Daddy buat derk je kata si Abang!

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code