Veil Cantik Dan Murah Untuk Tempahan

By Mar Mansor - 11:30 PTG


.:: Entri ini akan dipin selama 2 hari ::.
Sila scroll ke bawah untuk membaca entri-entri baru


Bila tibanya majlis-majlis penting, semestinya kita mahu kelihatan cantik dan anggun, tidak mahu ada cela. Di sini, seorang rakan ada mengambil tempahan menjahit veil dan mencorakkan veil mengikut design yang anda inginkan. Jahitan lace yang kemas serta taburan manik mengikut kreativitinya menyerlahkan lagi si pemakai. Hanya lace yang berkualiti yang akan digunakan.

Di sini beberapa contoh hasil tangannya dan ternyata pelanggan berpuas hati. Tidak perlu design yang terlalu sarat, yang penting ia kelihatan anggun dan cantik.






Selain mengambil tempahan membeading veil, dia juga ada mengambil tempahan menjahit barut bayi serta kelengkapan lain. Dia menitikberatkan ketelitian, oleh sebab itu jahitannya kemas.

Corak biri-biri putih berlatarkan warna merah jambu - Jenis kain flannel.
Corak envelope theme - Bukan reben tetapi cotton tape yang mudah diikat dan ditangalkan. Pelanggan boleh meminta untuk memasang samada jenis cotton tape atau velcro tape.


Buat masa sekarang, tempahan sudah ditutup kerana dia sudah tidak menang tangan. Dia perlu fokus pada tempahan yang ada. Ketelitian dan kepuasan pelanggan adalah lebih penting. Tempahan ditutup sementara hingga bulan Disember 2014. Jangan risau, tempahan akan beroperasi semula untuk Januari 2015.

Bagi mereka yang sudah merancang hari bahagia mereka dan ingin mendapatkan veil yang cantik dan murah, boleh lah hubungi talian berikut.


Facebook : Veil Cantik & MURAH

SMS/ whatAps/ weChat :
Nurul ~ 012-7410208

Tempahan diterima sekitar kawasan Johor Bahru khususnya Masai dan Pasir Gudang. Bagi mereka yang berada di luar kawasan, boleh sahaja hubungi Nurul. Cuma tambah harga postage sahaja. Semuanya di hujung jari!



  • Share:

You Might Also Like

20 comments

  1. salam kenal..singgah blogwalking kat sini..

    cantik2 veil..sebaik dah kawen beranak 2,,kalu x berkenan juga..huhuh

    BalasPadam
  2. veilnya sangat cantik" ya mba hehehe

    BalasPadam
  3. pakai veil time kawin aje dulu...hehe

    BalasPadam
  4. cntik veil tu.
    barut pon ada juga ye..
    mana bakal bertunang atau nikah boleh la kann

    ppsstt: selalu juga erk makan kat restoran kampungku tu.. ala, biasala tu masa sy mula ddk masai, tesco ru bru buka.masa tu restoran tu pon blm buka. time saya pergi kira masih baru lg kan..setiap kali order mesti dpt ayam panas panas lagi.itu yg jdi peberet sy tu.. nti bila bila turun masai blh la singgah rasa. hihi

    BalasPadam
  5. @QasehnyaRania
    kalo turun masai roger2 lah ye..leh jumpa

    BalasPadam
  6. Done follow, jom follow blog saya http://enyyusnizar.blogspot.com/

    BalasPadam
  7. salam sis..
    cantik veil tu..sapa2 yg nk engage or kawin mmg sesuai tempah.. :)

    ha.. barut bby tu comeyyyyy

    BalasPadam
  8. cantik tu ^_^ kalau tuang sesuai nie

    BalasPadam
  9. salam perkenalan
    cntik n tidak terlalu sarat...
    pernah pakai 2 kali ja...hahaha
    time akad nikah n kenduri kawin...

    jemput singgah blog saya
    http://atikarafina.blogspot.com/

    BalasPadam
  10. alamak :P belum masa nak pakai veil lagi hihi..

    BalasPadam
  11. memang berguna buat yang mencari esp utk kawasan sekitar..thanks for info Mar..

    BalasPadam
  12. Memg cntik..moga bisnis ni brtmbh maju

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.