Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pengomen Tegar October 2014



Terima kasih banyak-banyak kerana sudi singgah dan komen entri-entri saya. Inilah senarai 20 orang blogger yang rajin komen di Blog Janji Kita.

Blog Janji Kita masih lagi bertatih. Moga kawan-kawan terus menyokong blog ini. Sokongan dari semua adalah semangat bagi saya untuk terus menulis.

Top 1 adalah milik blogger Khir Khalid. Terima kasih KK kerana sudi bertandang ke 'rumah' saya. Alamat KK ada lagi dalam simpanan. In sha Allah, ada masa nanti saya akan pos sesuatu tanda penghargaan.



Nota Kaki : Orang berbudi kita berbahasa..



Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. tahniah buat semua,
    eh tihara pun ada
    thanks mar :)

    BalasPadam
  2. Tahniah semua.
    Nama saya pun ada dalam senarai.
    Semoga ukhwah sesama kita berkekalan.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...tahniah kepada yang tersenarai :)

    BalasPadam
  4. tahniah 20 blogger yang rajin berkomen tu. kalau ada extra rajin meh singgah blog saya pulak kekekeke

    BalasPadam
  5. Tahniah smua lya msh setia d cne

    BalasPadam
  6. tahniah semua.. CT mai sini hari ni jenguk jenguk ^^

    BalasPadam
  7. Tahniah buat KK......nampaknya boleh buat koleksi tu barang barang pemberian Mar ....sure tiap tiap bulan KK mengungguli carta blog Mar ni... hehe

    BalasPadam
  8. Tahniah buat semua, memang rajin singgah dan komen kan..:)

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah.. tak dpt top 1 ranking alexa, dpt top 1 kat blog rakan2 pun oklah hehee.. T kasih Mar & tahniah juga kpd rakan2 lain yg tersenarai.. :)

    BalasPadam
  10. alhamdulillah senarai juga walau gagal merampas takhta...hehe

    BalasPadam
  11. wahhh nama titew adalah hahaha
    nasib ada..lau x mcm biasa nak majuk masuk dlm gua niah haha

    BalasPadam
  12. Tahniah buat semua termasuklah diri sendiri yang memang rajin sungguh alahai mengomen ^_^

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code