Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Nasi Arab Mudah


Kenyang sungguh lunch hari ini, pekena Nasi Arab. Bawa bekal. Malam tadi masak berlebih-lebihan, suami pun saya bekalkan sama. Ajak kawan-kawan "sepantry" rasa sama.


Portion lunch saya sangat banyak hari ni, 2 kali ganda dari biasa. Sendawa kekenyangan. Sayang nak tinggalkan walau secubit. Ada yang tak berapa gemar nasi macam ni kan?

Nanti saya akan ceritakan tentang Nasi Arab di entri yang lain. Tunggu ye...

Catat Ulasan

21 Ulasan

  1. JOM JOIN SEGMEN SY

    http://faridaredbellas.blogspot.com/2014/11/blog-walking-bersama-redbellas-dream.html

    BalasPadam
  2. alahhhhhhhhh..ingat share resipi terus tadi...haha..dok nak taw kalau ajar pakai rempah segera tu tadi..

    jemput join segmen pertama kami : http://afifahaddnan.blogspot.com/2014/11/segmen-blogwalking-bersama-afifahaddnan.html

    BalasPadam
  3. siapa jamu kawan2 ni maknanya memang sedap hingga menjilat jari la ..kan??

    BalasPadam
  4. Sedapppnya Mar...
    Nurul tak pernah buat sendiri lagi nasi arab ni... :)

    BalasPadam
  5. rajinnya mar..nampak sedap tu..:)

    BalasPadam
  6. tergoda pulak tengok..haha..sodap nih.

    BalasPadam
  7. tu lahh.. mama tak pernah dengar, tapi tengok mar masak memang mengujakan... urrmm.. mesti wangi dan sedap tu, untung dorang kan..

    BalasPadam
  8. sedapnya nasik arabb...feberett

    BalasPadam
  9. Sedapnya tgk ayam tuuuu..huhu

    BalasPadam
  10. sapa yang tak suka naaaasi arab ???? rugi kalau tak sukaaaaa hahaha

    BalasPadam
  11. mantap kayanya tapi sayang saya belum pernah nyobain :(

    BalasPadam
  12. X pernh lgi lya rasa, nnt wat la riview sis

    BalasPadam
  13. Bertambah rasa ingin di hati bila dua kali membaca tentang nasi Arab ni.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code