Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Perjumpaan di Dataran Bandaraya Johor Bahru


Mesti ada yang dah tahu kan, mini gathering bersama blogger femes emes malam kelmarin. Saya pun last minute baru join, itu pun mereka sudah habis makan. Sampai-sampai Cik Aisyah mahukan steamboot. Ok..layan anak dara dulu. Mulut mengunyah, telinga mendengar, tetapi mata lebih tertumpu pada makanan. Akekekeke..


Licin diorang makan.

Kemain bercerita, yang lain kusyuk mendengar.


Terus terang saya katakan, saya sememangnya tidak bersedia untuk menyertai mereka. Tetapi, teringin untuk bertentang mata. Saya blur, malu dan hanya mampu mendengar. Mahu bertanya soalan, tidak tahu mahu tanya apa.

Bagi mereka yang tidak tahu, inilah sebahagian dari Dataran Johor Bahru.


Bila berkumpul, banyak cerita yang saya tidak tahu, jadi tahu. Walaupun perjumpaan ini sekadar suka-suka dan agak singkat, sekurang-kurangnya ada ilmu yang dapat saya kutip dan praktikkan. Terima kasih semua.




Saya hanya blogger kecil (seperti orangnya), tidak lah punya angan-angan setinggi gunung, hanya sekadar suka-suka dan mencambahkan minat yang ada. Sekadar blogger picisan di hujung selatan.

Orang berbudi, kita berbahasa.






Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. bestnyee.. dapat bertentang mata dengan otai.. :)

    BalasPadam
  2. La... kenapa kakak tak tahu Mar? Tapi malam tadi tempat kakak ada ceramah agama.

    Makan steamboat van itu ye. Ok juga lah:)

    BalasPadam
  3. bestnya..dapat jumpa blogger lain..lepas ni Mar mesti tak malu2 dah..:)

    BalasPadam
  4. bestnye..mar awak kecik comel lote :)

    BalasPadam
  5. belog mar pun best apa...kathy jeles tak dapat join..

    BalasPadam
  6. Blogger Mar pun apa kurangnya...setanding jugak kot dengan otai-otai sekalian...semoga terus sukses ya!

    BalasPadam
  7. seronoknyaaaaa jumpa kawan-kawan blogger hihihi.. kalau medium berblogging digunakan sebaiknya insyallah dapat berkat. tengok macam ni dapat jumpa kawan baru hihi..

    BalasPadam
  8. kalau dah bercampur dengan blogger femes tu mar
    ada peluang dan ruang tuk naik
    tak bolehlah kata gitu
    kita hidup perlu ada wawasan walau akan ada yang mempertikai
    saya setakat ni masih jauh ketinggalan
    tapi tak mustahil angan-angan saya untuk berjaya akan jadi kenyataan =)
    apapun tahniah =)

    BalasPadam
  9. Tahniah, Mar. Walaupun katanya blogger picisan, berani juga berada di kelompok mereka yang lebih senior. Bila dah bercampur ramai-ramai, ada sahaja ilmu berguna yang dapat dititip dari merekakan.

    BalasPadam
  10. wahhhhhh comelnyaaaa semua orangg

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code