Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Seronoknya Di Kampung


Kesegaran jelas terasa tatkala kelopak kata dibuka. Celik mata pagi ini, sudah berada di kampung halaman. Seronoknya. Malam tadi kami sampai ke teratak mak abah jam 12 tengah malam.

Sarapan pagi, disajikan pisang tanduk goreng dan ubi rebus cicah sambal tumis bilis.

Beranda luar dapur



Catat Ulasan

18 Ulasan

  1. enjoyyyy your holidays at kampung=)

    BalasPadam
  2. Alahai syoknya dah smp kg. Sue hjg dec baru blk kg..

    BalasPadam
  3. bestnya dapat balik kg...nak balik kg jgk tp xtau bile..padahal raya haji aritu baru balik..hehe

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah seronoknya
    kampung akak tinggal kenangannya sejak mak meninggal

    BalasPadam
  5. Slmt brcuti sis, seronok kan d kg

    BalasPadam
  6. memang seronok Mar kalau kat kg, tak kiralah kampung mana sekalipun...nyaman je kan:)

    BalasPadam
  7. Seronok... salam ceria buat Mar sekeluarga.. :)

    BalasPadam
  8. Rasa cam nak balik kampung jugak la..heheh

    BalasPadam
  9. Rindunya kat kg SA...rindu hirup udara pagi yg segar...

    BalasPadam
  10. selamat bercuti... hamboih bestnya ubi rebus cicah sambal tumis... hmmm nak beli jugaklah hujung minggu nih...

    BalasPadam
  11. Lama dah OKje teringin nak makn ubi tau Mar. Semalam cari kat pasar malam tak de pulak yg cantik, yg ada mcm dah nak masuk angin jer...terus tak jadi beli

    BalasPadam
  12. lama tak ke sini tak tahu mar bercuti
    seronok tak bercuti? =)

    BalasPadam
  13. happy holiday mar
    syoknya duk kampung

    BalasPadam
  14. selamat bercuti... .sememangnya suasa di kampung la antara yg paling aman dan nyaman.... sangat seronok kalu berada di kampung.. segala kenangan akan pasti terimbau kan kan kali di kampung... tambah anak2 pula..lagiii paling gembira...

    salam perkenalan dari mommylina tuk semua blogger hebat...

    BalasPadam
  15. Indahnya suasana kampung..heaven je rasa bila dapat makan Goreng pisang panas2..

    BalasPadam
  16. Aduhai, sedapnya pisang tanduk goreng. Kalau balik kampung ni memang best-best je memorinya. Tapikan kampung saya kat BP tu dah terasa makin 'kebandaran' dan tak sunyi macam dulu lagi!

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code