Zero Memang Lawak

By Mar Mansor - 4:00 PTG


Maharaja lawak mega sudah masuk minggu ke 3. Rasanya ramai yang setuju dengan saya, lawak semua peserta kurang menyengat malam tadi. Agak hambar. Komen para juri pun menunjukkan semuanya down.

Kalau nak tahu, dari minggu pertama saya suka dengan lawak kumpulan Zero. 3 minggu berturut-turut saya gelak sakan dengan lawak diorang. Kelakar giler lah!

Pinjam dari Google

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. yup betul tu..wana pun suka kumpulan zero since raja lawak lagi..dorang memang kelakar..selain zero, semalam wana suka lawak kumpulan sepahtu..best!!

    BalasPadam
  2. Mereka mmg berbakat... mmg lawak.. :D

    BalasPadam
  3. aida tiap kali tgk, tiap kali tertido!!!
    aduhai mata...

    BalasPadam
  4. takpernah tengok pun sedih betol.

    BalasPadam
  5. Langsung tak pernah tengok Mar. Saya takda subscribe channel ni. Lama dah tak gelak ketawa tengok lawak jenaka macam ni.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.