Susu Kambing Estrak Madu Lebah

By Mar Mansor - 9:00 PG


Susu kambing merupakan antara makanan sunnah. Saya seorang penggemar susu. Kalau tak minum susu tu macam ada satu kekurangan pula. Tidak kisah susu apa pun, saya minum je.

Sejak mengandung, saya amalkan minum susu kambing dan tidak jemu untuk mencuba apa jua jenama yang ada di pasaran.

Baru-baru ni ternampak di fb ada penjual menjual susu kambing yang murah. Uit,,memang takde lah pernah jumpa susu kambing murah macam ni.


Susu kambing apa tu?


Ini dia..



Minuman Pra Campuran Susu Kambing Asli Ektrak Madu Lebah
Susu kambing ini lazat, berkhasiat dan kaya dengan vitamin dan mineral yang diperlukan oleh setiap orang.

Kelebihan dan khasiat susu kambing antaranya adalah:
 Mencegah kanser, merawat gastrik, ulser perut dan asma.
 Mencegah penyakit kulit, migrain dan masalah pencernaan makanan.
 Menguatkan paru-paru dan sisten imunisasi badan.
 Mengawal kadar gula dalam darah.
 Meningkatkan daya ingatan ,kepekaan dan tumpuan.



Pada saya, rasa susu ni sedap. Lemak-lemak manis. Sesuai diminum seisi keluarga.

Saya beli di mana?
Confirm harga kasih sayang..


Dikeluarkan oleh:
INTAN BIOTECH INDUSTRIES SDN BHD
Diedar & Dipasarkan Oleh:
ITTIBA SUNNAH ENTERPRISE(001878212-K)





  • Share:

You Might Also Like

8 comments

  1. menarik... x pernah minum susun kambing

    BalasPadam
  2. Saya dah mula minum susu kambing belum pernah yang bermadu

    BalasPadam
  3. assalamualaikum
    singgah pagi isnin

    BalasPadam
  4. menarik. tak pernah minum susu kambing. tapi suka makan daging kambing. hihi.

    BalasPadam
  5. Semakin ramai yg menjual makanan sunnah sekarang ni
    Pilih ajelah mana yg sesuai..

    BalasPadam
  6. baguslah klu boleh amalkan makanan sunnah secara berterusan..sy ni pulak malas minum susu..huhu

    BalasPadam
  7. Wahh bagusnya... berkhasiat. Thanks sharing Mar... :)

    BalasPadam
  8. banyak kelebihan susu kambing.....

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.