Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Manjakani Skin Wash MamaMade

Assalamualaikum

Manjakani Skin Wash MamaMade | Sabun ini sesuai untuk semua jenis kulit. Malah ia sesuai untuk semua anggota badan kita termasuk di kawasan sensitif.



Sabun ini diekstrak dari manjakani, Palm oil, Glycerine, Sucrose, Caustic Soda, Decyl Glucoside, Coco Betaine, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Manjakani.

Berbuih banyak dan berbau harum. Sedap sangat baunya. Saya pakai untuk mandi. Senang cerita untuk kulit satu badan. Sudah seminggu menggunakannya. So far, ok je kulit takde alahan.


Berminat? Boleh pm @nabilah87_idsphotography
.
.
#clearskin
#jdtblogger
#mamamade
#ManjakaniSkinWash



Catat Ulasan

17 Ulasan

  1. owh manjakani untuk skin pun ada....dulu hanya utk bahagian sulit dlm bentuk cecair..ok..kena simpan no ni..nnt boleh try

    BalasPadam
  2. Dulu masa bini saya ada dia kerap beli manjakani. Masa tu tak tau ada sabunya. Mungkin belum ada lagi kot.

    BalasPadam
  3. wahh macam menarik jek mar..

    BalasPadam
  4. Blh buat sabun mndi juga ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. iye, saya buat sabun mandi sebab untuk skin kan..

      Padam
  5. Wow...menarik.. hehe.. sayang xdapat review yg ni.. hehe..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code