Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Alif Menolak Pants Diaper

Assalamualaikum
Alif Menolak Pants Diaper | Saya agak pelik juga kenapa dia tidak mahu dipakaikan diaper jenis pant. Kebetulan hari tu diaper Tesco Love Baby saiz L takde langsung. Kami telah pergi 2 buah Tesco berdekatan tapi hampa. 

Akhirnya, saya beli sahaja diaper Genki pants. Harga pun reasonable, jenis pant lagi. RM32 untuk 50 pcs. Kira ok la tu kan...


Genki keluaran Oji sangat bagus dari segi daya serapan. Ianya juga jenis cotton yang bagus. Cuma kehampaan sebab Alif tidak mahu memakai jenis pant. Pening kami memikirkan kenapa dia menolak. 

Bukankah jenis pant lebih mudah?

Bayangkan dia siap berlari dan menolak dari dipakaikan sambil menangis. Oleh kerana saya tetap pakaikan juga, Alif tidak berhenti menangis hinggalah saya cabut diapers tersebut dan gantikan dengan diapers lain.

Nekad, keesokannya terus ke Tesco lagi ketika waktu rehat semata-mata untuk beli diapers lain. Alhamdulillah, diaper Tesco Love Baby ada banyak tersusun di rak hari itu. Terus sambar dua.



Budak Alif sedang mengira mozek


Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Balasan
    1. Ok je anum cuma si kecil tak nak jenis pant

      Padam
  2. alahaiii...dia pun dah pandai memilih kan..Dah la jenama tu ada di Tesco je..Nampaknya lepas ni kalau ada banyak kat tesco tu,kena beli lebih la..

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mar...anak asuhan mama pun mcm tu juga hari tu mar..dia x mahu pakai pampes seluar tu...bila pakaikan terus nangis...last2 pampers pants yg baru dibeli tu mama dia bagi kat cucu mama jer...mmg pandai budak2 skg ni kn...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  4. Tesco love memang ok..tak mudah bocor even dah penuh sangat..

    BalasPadam
  5. hurmm x pernah guna lagi genki ni..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code