Growell - Makanan Bayi

By Mar Mansor - 9:00 PG


Mesti ramai tau kan Growell tu apa. Saya baru tahu bila ada anak ke-2. Padahal, produk ini sudah lama ada di pasaran. Produk keluaran Era Edar.

500gm ~ Jenuh juga nak habiskan


Growell diformulasi berasaskan BTS (garam tisu biokimia) merupakan makanan tambahan khusus untuk bayi. Ianya berkhasiat dan dapat membantu tumbesaran serta perkembangan bayi.

Bijiran beras yang telah dikisar sehalus tepung dan sangat mudah untuk disediakan.

Ianya berkhasiat, baik untuk :
 Menolong tumbesara dan perkembangan bayi.
 Menolong penghadaman.
 Menambahkan selera.
 Menghindari kembung perut, sembelit & ragam tangis.
 Menyenyakkan tidur.
 Membantu membina darah, tulang dan gigi.
 Menguatkan otot & sendi.
 Menghindarkan penyakit kulit.
Membantu perkembangan akan yang cerdas.

Cara penyediaan :
Masukkan 2-3 sudu besar Growell ke dalam bekas makanan. Campurkan air panas serta susu. Kacau hingga sebati.


Tapi,


Biasanya saya tanak atas api kecil dan sentiasa kacau hingga likat. Teskturnya lebih lembut.


Semangat Alif makan. Berselera dia.





  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. La... kakak baru tahulah Mar:)

    BalasPadam
  2. Wahhhh..Menarik nih...Senang sgt..huhu

    BalasPadam
  3. sy pn xpnh thu hehe...so xpyh buat bubur la kan...blh jd pengganti la ni..bpe 1 bekas tu sis?

    BalasPadam
    Balasan
    1. rm9.90 je..tapi kalau postage,paham-paham jela..hihi

      Padam
  4. Akak pun baru tahu mar..
    Senang skrg kan nak beri mkn bayi..

    BalasPadam
  5. pemakanan bayi ni haruslah yang terbaik kan mar, untuk pembesaran anak2 dalam keadaan yang sihat in shaa allah :)

    BalasPadam
  6. senang laaa,,,xyh nk blend2 beras lg..

    BalasPadam
  7. SERIUS BRU TAU PSL PRODUK NI..
    SKARANG BYK PILIHAN N IBU BLH PILIH Y TBAIK UTK ANK2..

    BalasPadam
  8. Ooh, macam nestum la konsep dia kan? Saya pun seperti kebanyakan komen, mmg tak tau pun pasal ni.

    BalasPadam
  9. X pernh lya dgr..rasanya da mcm cereal tu ke

    BalasPadam
  10. yes da lama dah ni.
    time aida beranak kan syuhada ada dah ni.
    tapi aida x beli la :)
    kak ipar beli utk anak dia.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.