Merasmikannya

By Mar Mansor - 12:59 PTG


Orang lain dah lama ada pemanggang ajaib ni. Ibu saja yang baru beli. Beli minggu lepas lagi, tapi masih tersimpan rapi di dalam kotak.

Ayah pilih brand IKAN sebab ada iklan dalm televisyen, ada Zaibo.





Ibu beli di FESBUK- En. Hasrul. Empunya diri di Pasir Gudang sahaja. Dekat dengan kami. So, COD sahaja.


like & PM


Masakan pertama untuk merasmikan pemanggang ajaib ini adalah ikan bakar. Sedap hingga menjilat jari. Berbuka puasa dengan nasi putih, ikan bakar dan tom yam campur. Ini sahaja lah yang sempat ibu masak sebab kebetulan semasa merasmikannya adalah waktu bekerja.

Pukul 5.30pm keluar kilang, jemput Aisyah, sampai rumah biasanya jam 6.00pm.





Nota Kaki : Nak tunjuk pemanggang ajaib je..^___^

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Yana pun ada guna ni, sbb umah kecik jd tak sesuai nk letak oven gabak. Takpe, ini pun dh cukup memudahkan

    BalasPadam
  2. Emmm..mmg mudah..
    oven tu..tggu dapur renovate la gamaknye..(lmbt lg)..heheh..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.