Itu Ini Sana Sini

By Mar Mansor - 2:19 PTG


Sejak kebelakangan ini sememangnya mood untuk menulis tiada. Blog terbiar sepi, kadang kala saja bersegmen. Mahu bercerita tentang CIk Aisyah yang semakin nakal, gambar amat-amat sukat untuk diambil sekarang ni. Video sahaja mampu dirakam untuk kenangan.

Apakah tujuan sahabat semua berbloging?

Suka-suka bercerita dan berkongsi cerita?

Menunjuk-nunjuk?

Blog sebagai diari?

Memberi komen yang membina dan positif walhal perkara itu ke arah negatif?

Meluahkan perasaan?


Pendek kata..suka hati korang lah kan tujuaan apa pun. Sebab blog masing-masing.



Nota Kaki : Suka blogwalking...

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. Salam perkenalan, jom follow saya emildairdina.blogspot.com, bole jadi kawan d alam maya :)

    BalasPadam
  2. Blogging untuk kongsi pengetahuan dan pengalaman. Juga untuk rujukan sendiri di kemudian hari. Jauh sekali untuk tujuan menunjuk nunjuk, tapi tak mampu nak tahan perspektif orang yang membacanya yang mungkin berfikir daripada sudut pandang yang berbeza.

    BalasPadam
  3. Berblog ni jgn smpi menimbulkan fitnah... Jauh sekali utk menunjuk-nunjuk.. bagi akak sekadar utk berkongsi cerita dan ilmu.. bukanlah org berilmu Sgt pun ;)

    BalasPadam
  4. Mudah2an blog ini dpt dijadikan medium terbaik utk memajukan diri & berkongsi kebaikan, in shaa Allah.. amin.

    BalasPadam
  5. ye..semua komen ni sangat2 bagus..

    BalasPadam
  6. menambahkan kenalan dari macam2 negeri,tahu informasi yg baik dan byk lg..nk jadi diari pon boleh..TB xkesah ;) slg sempat BW mmg tb terjah..klu xsmpt biase laa bekeja kn ;)

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.