Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Sudah Boleh Cash Out


Ini adalah pertama kali ibu boleh mengcashkan akaun nuffnang sejak blog ini tercipta pada tahun 2012. Haihh..lupa dah bila tarikh yang tepat. Orang lain ada blog, ibu pun mahu. Tapi ibu akui, blog ibu tika itu langsung tidak aktif malah letak iklan nuffnang pun tidak tahu.

Sepanjang tahun pertama berblog, entri pun main hentam dan ikut sedap anak tekak sendiri sahaja. Gaya penulisan blog ini tetap sama. Ala-ala novel gitu.

2014 baharulah ibu benar-benar aktif, blogwalking dan meninggalkan jejak di blog kenalan jika sempat. Rajin mengklik iklan di blog rakan-rakan kerana semakin ramai kenalan semakin kita faham makna berblogging ini.

Apa pun suka sangat sebab amount di dalam akaun nuffnang sudah boleh dicash out jika mahu. Jutaan terima kasih kepada rakan-rakan yang sudi mengklik iklan di blog ibu ini. Tanpa korang, tiadalah amount itu.




CPUV ini ibu baru check pagi tadi dan sudah dikreditkan. Sebenarnya ibu tidak tahu bagaimana korang boleh dapat CPUV yang berstatus ongoing. Huhuhu.. Sebenarnya tak faham pun. Harap korang dapat berkongsi pendapat ye.. Ibu budak baru belajar..erkkk..







Nota Kaki : Hari ini kamu datang, esok lusa tulat jemputlah datang lagi ye..

Catat Ulasan

24 Ulasan

  1. wahh seronoknya sis dah cashout..lya blm lagi masih menunggu.lya menabung cne libreese

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak mar, wahh bestnya. dah berapa kali cash out ni? sheila nak tgu dia beranak2 banyak2 earning. hihiiii

    BalasPadam
  3. alhamdulillah rezeki cpuv klu ongoing ada la iklan tu dlm blog kita..:)

    BalasPadam
  4. IBU..YANG NIE MEMANG MISTERI NUFFNANG..HIHI...DOA JE BYK2 MUDAHAN LEKAT CPUV TU...BERTAMBAH GAK REZEKI KITA..HIHI

    BalasPadam
  5. niesa pun xpernah cash out nuffnang kak..hehe..cpuv tu sgt laaa pelik..sebelum ni niesa ada penah wat entry pasal cpuv ni..kalau rajin godek2 la ye entry niesa...heeee

    BalasPadam
  6. yey~~ rezeki anak... tahniah..

    cpuv tu ikut nuffnang jugak nak bagi..

    BalasPadam
  7. Kalau macam ini kenalah belanja kakak Mar. Ok kat mana ni cakap aje kakak pergi jumpa hihi.... (jgn marah Mar. kakak gurau. nak jumpa pun entah bila kan..)

    BalasPadam
  8. tahniah sebab dah bole cash out. status ongoing tu maksudnya iklan tu masih lagi dipaparkan di blog kita dan earning still ongoing (masih dikira).

    bila dah credited, maksudnya, dah takde dah iklan tu kat blog kita, dan earning daripada iklan tersebut (RMxx) dah dimasukkan ke akaun kita.

    Bila jumlah yang dicreditkan tu dikumpul dan kumpul dan kumpul (dengan iklan2 lain yang dah dicreditkan), dan jumlahnya mencapai minimum rm50, bolehlah cash out.

    hope this helps. :)

    BalasPadam
  9. rezeki Mar.. kita lebih tahun dr blog Mar tp tak cash out pun.. huhu

    BalasPadam
  10. Aida pon tak faham camana iklan ni still on going tapi tengok takdelah meriah sangat iklan kat blog nu..hehe..Aida pon tak sabar nak cash out..tengah tunggu semua credited..tahniah Mar.

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah rezeki.. tahniah Mar..
    tengok info digi sini.. :D

    BalasPadam
  12. alhamdulillah. tahniah kak. rezeki.
    status ongoing bila kita diberikan cpuv. jika dpt cpuv XAXIS itu dikira berdasarkan impress sesebuah blog. jika cpuv dari kempen lain, status ongoingnya akan lebih lama. bergantung pd kehendak advertiser nak iklankan tempoh iklan mereka.

    BalasPadam
  13. alhamdulillah, bolehlah belanja mama ni..

    BalasPadam
  14. xpe.bila kita dh cash out.lg banyak iklan kita akan dpt.hehehe

    BalasPadam
  15. Betul tu .. susah jugak sebenarnyer nak dapat CPUV dari nuffnang nie hahahaa.. apa pun tahniah la dah cash out tu.. :D

    Salam kenal :D - http://timetravelafif.blogspot.com/2014/05/kembara-england-part-6-camden-town.html

    BalasPadam
  16. tahniah dah boleh cash out...

    BalasPadam
  17. tahniah dah boleh cash out...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code