Hujan Dan Payung

By Mar Mansor - 8:53 PG


Hujan turun mencurah-curah di bumi bertuah Johor. Cuaca yang sejuk mengundang kemalasan aptah lagi di pagi isnin. Monday Blues beb!


Hujan dan payung sesuatu yang sinonim, tidak dapat dipisahkan. Tatkala huyan turun, payung bertindak sebagai penyelamat agar kita tidak kebasahan.


Di dalam handbag pink ibu ni memang ada sekaki payung yang boleh dilipat. Mudah dibawa ke mana-mana. Handbag pula memang pilih yang stok mak-mak punya, saiz besar agar payung dapat dimasukkan. Satu benda wajib. 


Payung ibu semestinya lah yang kiut miut (bajet comel macam Aisyah)..

Scroll ke bawah ok..


\

\

\

\

\

\

\

\

\

\

\

\

\

\

\



Tada..





Korang hadooo??


Nota Kaki : Salam isnin dan selamat bekerja kepada semua sahabat..BW bila ada masa nanti..sayang korang..

  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. bestnya hujan sejuk hehe...selamat bekerja juga sis :D

    BalasPadam
  2. Pagi ni memang tempat kita disirami hujan. Sejak malam tadi kan.. kakak drive tadi pun dalam hujan.

    Cantik payung Doremon hihi...

    BalasPadam
  3. hehe..payung doraemon..beli kat mana tuh?

    BalasPadam
  4. selamat pg semua..
    IbuNoey, beli kat tesco jek..

    BalasPadam
  5. sekarang musim hujan mmg kena standby payung siap2 kan..selamat menjalankan tugas juga sis..

    BalasPadam
  6. hihii.. comelnya payung. Skrng musim hujan, mmg kena slalu standby.. nnti takut dikhuatiri demam pulak.. :)

    BalasPadam
  7. huhuhu..akak xdok payung comel tuu

    BalasPadam
  8. salam..
    sangat-sangat memerlukan payung bagi rakyat johor sekarang ni..:)
    lawo payung!!..pinjam esok hehe..

    BalasPadam
  9. hahahahaha mmg kiut..mmg brani pakai payung mcm ni..adoyaiiii hehehe

    BalasPadam
  10. aah lah kan.hujaaaannnn je.sejuk je.

    BalasPadam
  11. dulu masa skolah naik ke uni ke kerja memang sedia payung lipat ni dalam beg. x pernah tinggal even g dating. hihihi

    BalasPadam
  12. saya ade payung umobile kaler oren. tapi baru je rosak minggu lepas. so skrg pakai payung kaler maroon redeem bonuslink kat shell.

    BalasPadam
  13. Cutenya payung tu.. masa belajar saya selalu pastikan dlm beg ada payung.. sejak dah keje n dah jadi mak orang malas pula nak bawa payung dlm beg.. barang keperluan lain dh penuh dlm beg..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.