Keywords #2 : Apakah?

By Mar Mansor - 5:36 PTG




Nampak tak keyword yang ibu "kotak"kan tu? Apakah? 

Macam kelakar pun ada juga. Alamak? Ini bermakna suami itu si comel. Si comel itu suamiku.

Haih...agak merbahaya di situ. Suami yang comel lagi kacak lagi handsome itu mana boleh orang lain cilok. Hak milik kekal. In sha Allah.



Nota Kaki : Ada ke tajuk novel macam tu ek??

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. haha. sapa lah yang cari tu ek.. hihi...

    Boleh jenguk mama di sini.. Mamaniza.com

    BalasPadam
  2. Kalau tajuk novel macam tu mesti jadi best seller...

    BalasPadam
  3. kikiki.. kalau buat drama ni mesti letops ni.. kikiki

    BalasPadam
  4. haahahha... mesti dia konfius dengan tajuk playboy itu suami aku... :)

    BalasPadam
  5. hahahah..baik sorok cepat somi yg comel tuu..haha

    BalasPadam
  6. hahahah..emmang kelakar..lawak..comel ke suami ku?kikiki

    BalasPadam
  7. eh?boleh plak?hahaha..entah apa la yg dicari org itu..hahaha

    BalasPadam
  8. hahah lawak..nk gelak guling2 rase ;p

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.