wW #48 : Bawal Pucci

By Mar Mansor - 9:00 PG

Assalamualaikum




Nota Hati : Mak tak nak kalah..



  • Share:

You Might Also Like

16 comments

  1. tetiba akak teringat kawan akak tanya macamana nak pronounce "pucci" adoiii gelak guling2..

    BalasPadam
  2. assalamualaikum
    singgah pagi rabu

    BalasPadam
  3. ada satu..tapi jarang pakai...dah trend ni kan..dapat satu jadi lah..hahaha

    BalasPadam
  4. Termasuk isteri AM pun dah mula pakai tudung bawal pucci nie..
    AM juga la sama je..xda fesyen yang berubah..Huhuhu

    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    BalasPadam
  5. Wahhhh..Cantik..Sy suka..Tapi kena fikir 2-3 kali nk pakai....kiki

    BalasPadam
  6. Memang tengah jadi kesukaan sekarang kat tempat kita ni Mar
    Anak dara kakak pun beli juga kat BBU.

    #anakdaraMarmakinayumacamibudia.

    BalasPadam
  7. Ingatkan hanya ada bawal hitam, bawal putih dan bawal emas.
    Rupanya bawal pucci pun ada.

    BalasPadam
  8. cantikkk.
    sama plak entry kita harini pasal bawal pucci..
    hehehehee

    BalasPadam
  9. tgh musim kan skrg nih...
    akak reti pakai yg jenis bawal biasa kalau yg satin ni tak berapa nk reti

    BalasPadam
  10. Cantik nya tudung tu.. Tp xda jual lagi saiz 60 bidang.. Comel sis pakai

    BalasPadam
  11. Sayaaaa, x de beli yg ni..malas pakai skar, so, xde beli bawal ni.ahhahaa

    BalasPadam
  12. musim pucci sekarang kan :) cantik-cantik!

    BalasPadam
  13. yey kita da ade bawal pucci ni jgk..hehehee

    BalasPadam
  14. Cantikk corak pucci ni 😊

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.