Majlis Berendoi Qaseh Qistina

By Mar Mansor - 8:00 PG


Sedap benar nama Qaseh Qistina. Secomel bayi yang baru berusia 2 bulan itu. Qaseh Qistina, cucu kepada pengasuh Aisyah. Maka, bertambahlah anak asuhannya.

Logiknya, tidak mungkin seorang pengasuh akan membiarkan cucunya di jaga oleh insan lain. Tambahan pula, Qaseh Qistina merupakan cucu sulungnya.

Malam sabtu yang lalu, majlis berendoi untuk Qaseh Qistina diadakan. Kami hadir memenuhi jemputan.

Selpie tanpa Aisyah - budak tak suka bergambar tu..


Mami Qaseh Qistina, seorang ibu muda.


Majlis berzanzi.




  • Share:

You Might Also Like

19 comments

  1. datang memeriahkan majlis kan mar..sedap nama baby..

    BalasPadam
  2. sedap nama baby tu, qaseh qistina...

    BalasPadam
  3. Salam singgah pagi...
    ramai skrg org letak nama anak Qaseh...kite suka..:)

    BalasPadam
  4. Sedap nama baby..Qaseh Qistina..cantek nama..

    BalasPadam
  5. Aisyah ada kawan baru la nnt ^^

    BalasPadam
  6. lama dah tak tgk adat berendoi

    BalasPadam
  7. wahh..! ramainya datang.. :)

    BalasPadam
  8. asyik je dengar zanji tu.. sekali org lain nak lena..

    BalasPadam
    Balasan
    1. eheheh orang zanji untuk baby..
      yang dengar khayal lenaaa ehehe

      Padam
  9. waaaa ramai ramai =) meriah..
    ehehe dedulu tak ade pun berendoi ni kan..

    BalasPadam
  10. Sedap nama tu. Mesti bb pun comey.

    BalasPadam
  11. Meriahnya, lya suka sgt dgr org baca berzanzi beralunan

    BalasPadam
  12. Wah.. Meriahlah..

    BalasPadam
  13. Assalam mar,
    waaaaaaaaaa
    nampak ramai tetamu yang hadir kan3

    BalasPadam
  14. ramainya jemputan =)
    nampak kemeriahan

    BalasPadam
  15. Nampak meriah majlis berendoi cucu kepada pengasuh Aisyah ni. Dah lama tak mendengar orang berzanji. Hidup di KL ni hanya sibuk dengan duniawi aje...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.