Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Singgah Menyinggah



Bermacam hal yang berlaku dalam dunia alam maya ni rupanya. Bagi yang berminat untuk menulis, teruskan menulis. Ramai yang menyokong.

Biasalah blog ni walaupun ibarat 'rumah', tapi blog takde pintu pagar, takde pintu, takde mangga yang berkunci, klik je dah boleh terjah dan baca segala isinya.

Mengapa saya suka menulis? Sebab saya suka. Dah kata blog personal, blog syok sendiri lah. Akekeke..

Dan saya juga pembaca kan, jadi saya ada minat tersendiri juga.

Bila ada masa free nanti saya terjah nlog kawan-kawan. Nak say hi hi..


Nota Kaki : Servis kete..servis kete..


Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. Salam 1 mac Mar...

    BalasPadam
  2. Da klpgn pasti lya singgah cne hihu

    BalasPadam
  3. hai..kita datang menyinggah.hehe

    BalasPadam
  4. Salam ceria selalu buat Mar sekeluarga.. :)

    BalasPadam
  5. salam singgah kak mar... mai singgah blog eija juga yerr... :)

    BalasPadam
  6. perkara biasa bila kita mempersembahkan sesuatu yang di nilai.. ada suka ada yang tak suka. ada betulnya kita.. ada silapnya kita.. sebab kita manusia. saya berblog dah 6 tahun.. macam2 kena.. tapi siapa orang tu nak buat saya tak menulis blog hanya kerana dia.. Saya akan terus menulis selagi Allah izinkan ia berlaku.. kalau saya dah stop blogging pun bukan kerana manusia tapi kerana Allah

    BalasPadam
  7. hehehe CT lama tak jenguk sini..
    mai nak singgah ni..

    BalasPadam
  8. sy pon dulu skadar mwnulis utk mwngisi masa terluang.pastu bila suka nyinggah blog kengkawan suka baca kish memasing.

    bila dipikir, bila kengkawan singgah di blog sendiri nk dibaca kisah apa ?

    secara otomatik pon perah la otak cari idea. hihi

    BalasPadam
  9. yelah kan mar,
    tapi paling penting jadi diri sendiri
    so bila menulis idaklah terkeliru
    cam saya ni blog hentam keromo, entah apa aje yang ditulis

    BalasPadam
  10. Saya memang suka membebel, Mar. Kena akuilah. Sampai dah jadi trademark akhirnya. Apa-apa pun saya suka menulis jadi tak jadi masalah nak merapu meraban dalam blog. Betul tu Mar, dah kata personal blog sukahati kitalah nak tulis apakan...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code