Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kad Raya Dari Blogger

Assalamualaikum


Tak sangka dapat kad raya lagi tahun ni. Siapalah yang baik hati nak bagi kad raya ni kan. Siapa lagi, kalau bukan dari rakan blogger kita.
.
Jutaan terima kasih pada YanaYani dan Kak Kathy. Rajin diorang ni hantar kad raya. Tak ternilai rasanya tanda persahabatan ni.



YanaYani ada sertakan helaian 1 Kempen 3 Projek, kempen sempena ramadan. Bantulah Syria.



Catat Ulasan

11 Ulasan

  1. akak pun dapat dari kak khaty

    BalasPadam
  2. Banyak kad raya yg Yana kirimkan kepada teman blogger kan.

    Selamat Hari Raya maaf zahir batin dari kakak buat Mar dan keluarga.

    BalasPadam
  3. Wahhh..bestnya dpt kad raya..huhu

    BalasPadam
  4. kad raya yg mengamit nostalgia... tp kad raya tuh sgt meruntun jiwa melihat pd gambar2nya

    BalasPadam
  5. Seronok mengekalakan tradisi mengirimkan kad raya ini..

    BalasPadam
  6. bestnya dapat kad raya. selamat hari raya ye :)

    BalasPadam
  7. bestnya dapat kad raya.. selamat hari raya

    BalasPadam
  8. Seronoknya dpt lg kad raya dr rakan blogger
    Sy bertahun jugak la dh tak pernah dpt kad raya ni

    BalasPadam
  9. lya pom ada dpt.. happy sgt kan..ye lah, rindu zmn pos2 kad raya dulu2

    BalasPadam
  10. Masa zaman kad raya popular, dapat 30 keping tak heran.. dah letak kat mana pun tak tahu,
    bila kad raya dah jadi rare, dapat sekeping pon aduhai tingginya rasa nilai dapat kad raya..

    hihi..saya juga ada menerima kad dari YY :D

    BalasPadam
  11. Alhamdulilah.. ada dapat juga...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code