Stok Bisness

By Mar Mansor - 8:00 PG

Assalamualaikum
Stok Bisness | Terus terang saya katakan duduk di bandar ni persaingan memang banyak. Lambat beli, stok habis. Kadang tu puas singgah semua pasaraya tapi habis. Tambah pula peniaga makanan sekarang ni memang ramai baik yang berniaga dari rumah, gerai, kedai makan mahu pun restoran

Tepung dan minyak masak, bahan yang penting untuk karipap saya.

Biasa stok niaga, saya beli di kampung. Minta emak abah belikan siap-siap. Bila balik kampung, tinggal angkut je. Di kampung, stok mudah dapat dan harga jauh lebih murah. Tak berebut macam kat JB ni.


  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. wow perkongsian yang menarik . Tq for sharing!

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mar...kat bandar ni mmg semuanya berlumba2...susah juga kalau stok x adakan...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  3. kalau harga byk beza better la beli kat area kampung kan,.

    - Blog Hernee Nazir-

    BalasPadam
  4. SESI TERJAH BLOG RAKAN BLOGGER

    Wahhhh nak tambah stok karipaappp ye kakk.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.