Biskut Koala Keluaran Lotte

By Mar Mansor - 3:00 PTG

Assalamualaikum


Biskut Koala Keluaran Lotte | Cik Aisyah beria-ria nak biskut ni. Tengok harga, boleh tahan uiiii. Leh rabak poket kalau hari-hari minta. Bila kakak mahu, si adik pun mahu juga. Nak tak nak, beli juga lah. 1 kotak ni cecah RM5. Emmm..


Sedap rupanya biskut ni. Patutlah Cik Aisyah beria nak sangat. Kalau beli yang timbang tu tak berapa sedap tau. Budak-budak zaman sekarang, tekak dah pelbagai. Tau dah mana sedap, mana tak.

  • Share:

You Might Also Like

14 comments

  1. diorang dah pandai demand...hahaha

    BalasPadam
  2. Aah kak! biskut koala ni memang sedap. saya pun suka haha.

    BalasPadam
  3. dah lama tak beli.memang sedap.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum mar...yer la budak2 skg ni mmg pandai2..;)
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
  5. Lepas ni dh boleh cari yg timbang plk la..kiki

    BalasPadam
  6. selalu tengok ja biskut ni kalau pegi supermarket. sebab lebih suka kopok teddy yg plastik biru tu ��

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.