Tulisan Cik Aisyah

By Mar Mansor - 8:00 PTG

Assalamualaikum
Tulisan Cik Aisyah | Cik Aisyah saya ni memang lain macam sikit. Ibu suruh tulis ikut garisan, dia tulis melintang. 
Ibu : Kakak, ikutlah garisan. Ikut ibu tulis atas tu.

Kakak : Takpe, kakak pandai.


>>> Mari Menulis <<<

Tulisan dia nampak kemas dan cantik tapi tulah hanya dia yang faham apa yang dia tulis.
=========================
Cikgu ada mengadu pada saya yang Aisyah ni agak keras sikit. Dia lebih suka buat apa yang dia suka. Walaupun dia pandai menulis tapi dia kurang mendengar arahan.
Ibu : Kenapa kakak tak dengar cakap cikgu? Cikgu suruh tulis kan?

Aisyah : Saya taknak tulis. Saya bosan la..



Nota Hati : Menguji kesabaran sungguh


  • Share:

You Might Also Like

13 comments

  1. Bykkan besbr sis, kena ajar guna cara lembut la gitu kan x blh keras2

    BalasPadam
  2. comel je conversation dgn aisyah. takpe kanak2 mmg mcm tu. soon mesti die dgr kata :)

    BalasPadam
  3. mak masa kecil dulu kalau neeza degil, masa neeza tidur dia akan usap rambut sambil doa lembutkan hati lepas tu hembus dekat telinga neeza, hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih perkongsian Neeza, in sha Allah akan diamalkan

      Padam
  4. lama lama okay lah dak ecah tuh kak. sabo bebanyak tau hehe,.

    Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam
  5. assalamualaikum mar...biasa la tu mar...cucu mama pun mcm tu...kat sekolah cikgu suruh mengcolor langsung dia x nak..bab2 color2 ni mmg x suka...
    ** Mama Maszull

    BalasPadam
    Balasan
    1. aisyah suka mengaler..menulis dia tak suka..

      Padam
  6. Cantik jugalah tulisan Aisyah walaupun tak faham apa yang ditulisnya. Anak bujang saya tulisannya memang cakar ayam betul. Kalau dalam keluarga, rankingnya nombor tiga, atas sikit daripada Daddynya ^_^

    Sama juga perangai, kalau kita ajar katanya dia pandai!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah MD, tulisan memang kemas,suka saya tengok tapi hanya dia yang faham apa dia tulis

      Padam
  7. Melentur buluh dari rebungnya.
    Melentur dengan berhemah.

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.