Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Kuasai Bahasa Mandarin Dalam 3 Hari


Kurang dari 2 minggu cuti sekolah akan bermula. Mana tidaknya peperiksaan pertengahan tahun pun sudah berlalu. Seronoklah kan? Termasuklah guru-guru, dapat merehatkan diri. Mak pak pun cuti rehat sama, tak perlu terkejar-kejar hantar dan jemput anak ke sekolah. Suka le tuwww...

Sebagai ibu bapa, cuti sekolah lah waktu yang ditunggu-tunggu untuk meluangkan masa bersama anak-anak. Ada yang merancang percutian keluarga. Ada juga berkira-kira untuk menghantar anak-anak ke program-program motivasi.

Bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk pergi bercuti, dan berkira-kira mahu daftarkan anak-anak ke program tertentu, tapi tidak pasti mahu daftarkan ke program apa, saya cadangkan daftarlah anak-anak ke Bengkel Bahasa Mandarin.

Bukan sahaja masa terluang terisi dengan perkara berfaedah, malah dapat membantu memantapkan lagi penguasaan bahasa mandarin di kalangan anak.



Program Cuti Sekolah Selama 3 Hari

Klik gambar untuk lebih jelas

  • Modul direka khas untuk pelajar zero mandarin yang ingin menguasai bahasa ini dalam waktu yang singkat.
  • Penyusunan sistem pembelajaran yang amat mudah, pantas, berkesan dan sistematik.
  • Tenaga pelajar yang berpengalaman terdiri daru anak jati melayu yang berpendidikan sekolah cina (memudahkan komunikasi).
  • Ruang belajar yang sangat selesa.

Program akan berjalan pada :
  • Sesi 1 : 1hb - 3hb Jun 2015
  • Sesi 2 : 8hb - 10hb Jun 2015

Yuran (termasuk makan minum 3 kali, modul, kamus dan sijil penyertaan) :
  • RM300 : seorang
  • RM250 : 2 orang ke atas

Lokasi :
  • Bandar Baru Uda atau Pasir Gudang, Johor.

Program terbuka untuk 13 tahun ke atas. Dewasa yang berminat juga boleh sertai sekali.



Untuk keterangan lanjut :-

Facebook : Kelas Mandarin Melaka / Kelas Mandarin Johor (like page)
Website : easymandarin2u

WhatApps : 016- 712 1934 (Anem)
 / 017- 711 9045 / 017-711 9046

IG : Hanim_laoshi






Catat Ulasan

12 Ulasan

  1. akak pun teringin jugak nak pelajari bahasa mandarin..tp bila agaknya..bagi pelajar,bagus jugak dapat meluangkan masa dengan aktiviti macam ni..

    BalasPadam
  2. bestnya lah..klu dekat nak jugak antar anak.. bagus belajar banyak2 bahasa ni...

    BalasPadam
  3. Kakak ni sendiri teringin nak berbahasa mandarin.
    Berkawan boleh katakan ramai org Cina tapi tak pandai-pandai..

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya pon berminat kak, tapi kumpul duit dulu..nak amik program yang 3 bulan..

      Padam
  4. wah bagus ni...

    jom join http://ridmasrm.blogspot.com/2015/05/tangkap-gambar-like-post-dan-share.html

    BalasPadam
  5. fifi pernah join kursus asas mandarin.. macam susah nak kuasai.. :(

    BalasPadam
  6. salam. hee leh kawan dgn anak2 saya ;p

    BalasPadam
  7. bagus ni..satu kelebihan kllu dpt kuasai bahasa asing

    BalasPadam
  8. Dulu pernah la jugak berkira kira nak belajar bahasa Mandarin ni tapi payah betul hahaha

    BalasPadam
  9. Assalam mar,
    baguih program ni :)

    BalasPadam
  10. Elok Sgt da program spt ni

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code