Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Pepes Ayam Kempas


En.suami tiba-tiba teringin nak makan pepes ayam. Layankan saja. Usai pelbagai urusan, kami singgah di kilang otak-otak kempas. Niat di hati mahu beli otak-otak sekali. Tapi, bila difikirkan semula, beli pepes ayam sahaja dahulu, takut tidak habis pula.

Simpan dalam peti ais lama-lama pun nanti rasa sudah tidak mengancam. Harga pepes ayam lebih kurang RM21.60/ 50 keping. Berbaloi beli. Makan sepuas hati.

Walaupun 50 keping, tapi jenuh juga nak habiskan. Pepes ayam ni walaupun kecil tapi isinya padat. Lebih cepat mengenyangkan berbanding otak-otak. Saya makan 5 keping pun sudah kenyang.


Kali ke-3 bakar ~ habiskan stok.



Catat Ulasan

9 Ulasan

  1. Pepes ayam tu mcm mne erk? kite selalu makan otak2 je. fav gile. hehe

    BalasPadam
  2. kat mane nk dpt ni...isi aym ke dlm dia?

    BalasPadam
  3. Aishh sdp tu kan sis, kat cne x da jual

    BalasPadam
  4. rajin Mar hujung2 minggu ni kan.. :)

    BalasPadam
  5. Assalam mar,
    hokeyh ni pestime iols dengor nama makanan itu

    BalasPadam
  6. Assalam mar,
    hokeyh ni pestime iols dengor nama makanan itu

    BalasPadam
  7. Kenapa saya tak tahu pepes ayam ni apa, Mar? Tengok gambar pun rasanya tak pernah jumpa dan of courselah tak pernah makan...

    BalasPadam
  8. salam..nak tanya..mana ye beli otak2 ayam nih?tq..

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code