Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

IJM Land Half Marathon 2017 Kini Kembali

Assalamualaikum


IJM Land Half Marathon 2017 Kini Kembali | Acara yang dinanti ramai ini sudah memasuki tahun ke-6. Kali ini, ia kembali dengan lebih meriah. Bertempat di Dataran Centrio, Seremban 2, dijadualkan acara ini akan diadakan pada 31 Ogos 2017.

Pihak penganjur menyasarkan 7000 penyertaan pada tahun ini. Bersedia semua untuk gegaran!



Pelancaran IJM Land Half Run Marathon 2017 dimulakan dengan sidang media. Menurut Dato' Hoo Kim See (kiri), Pengurus Besar IJM Land Berhad (Central Region), acara ini bertujuan untuk menekankan gaya hidup sihat di kalangan rakyat Malaysia dan berusaha untuk membawa masyarakat di Seremban 2 dan sekitarnya menikmati acara sihat ini bersama-sama.

Diikuti, Mr Minoru Osada, Pengarah Jualan dan Pemasaran Yakult (M) Sdn Berhad. Untuk pengetahuan semua, Yakult merupakan Platinum sponsor acara IJM Land Half Marathon 2017.




Pasukan IJM Land bersama-sama dengan rakan-rakan Rasmi IJM Land Half Marathon 2017 di majlis pelancaran media .

Terdapat beberapa kategori dalam acara ini. 21KM (Half Marathon), 10KM untuk lelaki dan wanita berumur 18 tahun dan ke atas, dan 10KM untuk kanak-kanak lelaki dan perempuam berumur 12 tahun dan ke atas.

Dengan tagline 'Run Together, Bond Stronger', pelari terpantas akan dianugerahkan 'Grand IJM Land Half Marathon Trophy'. Pelari terpantas untuk 3 tahun berturut-turut bagi kategori masing-masing pula akan dianugerahkan 'Challange Trophy'.
Manakala, setiap peserta yang berjaya menamatkan larian akan membawa pulang goodies bag dengan pelbagai cenderahati dari penaja, medal, sijil penyertaan dan t-shirt custom-made Ultron- Micro-dry Finisher Tea. Selain itu, cabutan bertuah bernilai RM10,000 juga bakal dimenangi.

Karnival marathon juga akan dimeriahkan dengan popcorn, cotton candy, aiskrim, belon percuma, badut dan bermacam lagi acara lain. Photo booth juga disediakan dan anda berpeluang bergambar bersama selebriti Malaysia dan duta Yakult, Jack Lim.

Selain itu, ada juga pemeriksaan kesihatan percuma dari Columbia Asia Hospital Seremban. Anda boleh memeriksa tekanan darah, glukosa dalam badan, tahap kolestrol dan rawatan physio.

Pendaftaran dibuka bermula 31 Mac 2017 dan akan ditutup pada 31 Mei 2017 atau lebih awal sekiranya penyertaan mencukupi. Daftar awal untuk menikmati Early Bird Fee sebelum 16 Mei 2017.

Untuk mendaftar dan info lanjut, boleh ke www.ijmlandrun.com.





Catat Ulasan

8 Ulasan

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code