Alif Jenama Minyak Masak Diyakini

By Mar Mansor - 8:00 PG

Assalamualaikum


Alif Jenama Minyak Masak Diyakini | Dah macam panggil nama anak sendiri. Hehe.. Minyak masak jenama Alif adalah keluaran Sime Darby, dijamin halal dan diyakini.


Minyak masak ni lah yang saya guna untuk memasak hari-hari dan membuat doh karipap. 

Minyak peket pula saya beli untuk menggoreng karipap. Jenama Layang Mas, juga halal dan diyakini.

Sejak harga minyak masak naik mendadak, harga makanan agak mahal sekarang ni. Harap lepas ni kurangkan makanan berminyak bagi mengawal kolestrol dalam badan.



  • Share:

You Might Also Like

9 comments

  1. Tula kan kos blnja bulanan pun dah makin meningkat salah satunya inila minyak mskkan, sbr jak la. X maw bli memg kena bli juga

    BalasPadam
  2. Sekarang ni susah nak cari minyak masak dekat tempat saya ni. tak tahula diorang sorok ke apa. yang penting selalu sangat habis.

    BalasPadam
  3. SESI TERJAH BLOG RAKAN BLOGGER

    Haihhh ekonomi sekarang, semua harga nak naikk.

    Jom ke Blog Uyul Rosli >>> Uyul Rosli | Blonolog Blogger Picisan

    BalasPadam
  4. hehe kat sini rasanya susah nk cari jenama tu mar... minyak masak mahai betoi skrg kan..

    BalasPadam
  5. Memang jenama Alif pilihan saya Mar..
    Selain yakin halal, saya support produk Sime Darby..
    Malangnya jenama ini hanya terdapat di sesetengah pasaraya besar..

    BalasPadam
  6. sekarang ni mmg kena cari jenama Alif atau produk Felda...

    BalasPadam
  7. Nak cari jgk minyak masak brand ni

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.