Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Bersantai di The Moons Gallery Bukit Dahlia


Sesekali mahukan suasana santai sambil menikmati hidangan tengahari ala-ala western. Sudahlah santai, mata pula tidak jemu di saji dengan blouse, jubah, tudung, shawl dan banyak lagi produk bumiputera di sini.

The Moons Gallery merupakan pilihan tepat untuk bersantai sambil bershopping.

Saya ke sini sekadar suka-suka. Meninjau kedai di mana salah seorang kawan saya adalah vendor di situ.



Kawan saya +Norhaen Sulaiman ada letak congo bar dan brownies hasil air tangannya di sini.

Kawan-kawan yang berada di pasir gudang dan sekitarnya bolehlah terjah ke +TheMoonsGallery.






Catat Ulasan

7 Ulasan

  1. Semakin rancak bangsa kita sekarang business macam ini.
    Anak-anak kakak suka ke tempat begini Mar.

    BalasPadam
  2. Moga usaha yang dibuat membuahkan hasil dan moga berjaya dengan bidang yang diceburi.. amin..

    BalasPadam
  3. Assalam mar,
    he3
    sama cam boutique iols join kat penang ni :)
    vendor boutiqe
    i loike

    BalasPadam
  4. bagus ni makin ramai yg menceburi business...
    gud luck to everyone...

    BalasPadam
  5. Baguslah kawan Mar ni, pandai berniaga. Bilalah agaknya skil berniaga saya ni nak mari ek.

    Jauh sangatlah Mar kat sana. Kalau dekat, saya pun boleh join bersantai sama *_*

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code