Antara Cucu dan Anak

By Mar Mansor - 9:54 PG


Pinjam dari FB


Serious, saya tergelak baca. Hahaha.. Saya pasti kebanyakan kita mengalaminya.

Macam emak dan abah saya juga, bila rindukan cucu tunggal mereka ni, sanggup mereka datang ke rumah kami untuk melepaskan rindu. Sampai saya sendiri naik segan.

Saya dah lama tak balik kampung. Rindu tau!! Tapi sudah 2 kali emak dan abah saya datang ke rumah. Sob..sob.. terkilan.







  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. tapi mmg betul pun mar...haha...

    BalasPadam
  2. Hihihi memang mcm tu lah..mar,
    smpi kita yg malu,
    kekangan kerja Dan anak sekolah tu yg sukar nak balik kg :(

    BalasPadam
  3. betul2....
    agaknya kalau kita dah tua pun sama. iayalah, ada kemudahan lagi, kereta boleh pandu sendiri..
    mak dan ayah saya sendiri sanggup naik bas, naik keretapi jumpa anak cucu..

    BalasPadam
  4. sapa x suka budak kan . bila dah tua , hilai tawa budak lah yg menghibur hati ...

    BalasPadam
  5. Assalam mar,
    he3
    iols tak dapek merasa ghoper itu
    my mom stay dengan iols :)

    BalasPadam
  6. Mak bapak sy mmg tak dtg la sbb jauh dan dah beusia... Telefon je la sbg pengubat rindu..

    BalasPadam
  7. Cucu dengan datuk nenek memang macam tu. Masa arwah bapa saya ada, cucu-cucunya bukan main keletah lagi padahal bapa saya tu terkenal dengan garangnya dengan anak-anak. Dengan cucu, kalah juga....

    BalasPadam
  8. hakikat mar.
    mcm abah aida, call semata2 tanya cucu.
    kita ni? hu hu hu...

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.