Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Apa Kat Dalam?


Terkedek-kedek dia berjalan sambil membawa sebuah kotak. Kotak pink itu disua sambil tersengih.

Aisyah : Ibu, apa kat dalam?

Ibu : Cubalah bukak.







Jeng jeng jeng..





Cinderella ibu!!!!




Nota Kaki : Aisyah semakin pandai 'berdrama'..







Catat Ulasan

14 Ulasan

  1. hehehehe..kihkihkih cute pe

    BalasPadam
  2. Alahai...comelnya dia.... Sajalah nak buat ibunya tersenyum riang ~_^

    P.S. Mar, ni cerita dah lama since Dis lepas. Boleh tak hantar nama dan alamat ke email MD: hppyrynne2906@gmail.com Sampai sekarang tak lepas nak hantar hadiah untuk geng meroyan bulan 12 tu, Mar.... takda alamat! Rasanya dah pernah minta kat sini sekali...

    BalasPadam
  3. Assalam mar,
    waaaaaaaa
    santek la music box tu :)

    BalasPadam
  4. Wahh... gegurlnya.. cantik.. :)

    BalasPadam
  5. alololo..ingat lah dedula ada simpan gak

    BalasPadam
  6. saja je nak bergurau senda tu ... heheheee

    BalasPadam
  7. hehehe... sedang membayangkan dia berjalan terkedek2 itu.. ;)

    BalasPadam
  8. Sweetnya lah hai.. hihii

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code