Ad Code

Ticker

6/recent/ticker-posts

Peminat UKE



Tu dia peminat tegar UKE. Motif tengok tv dekat-dekat? Kalau ugut tutup televisyen, baru dia duduk di sofa diam-diam. Adalah dalam seminit dua diamnya.




Nota Kaki : Lupa apply watermark. Jangan curik ye..





Catat Ulasan

15 Ulasan

  1. haishh..jangan tengok tv dekat² sayang..nanti rabvun...

    BalasPadam
  2. Ishh nanti rabun macam untie ni...
    kan dah terpaksa pakai spek mata

    BalasPadam
  3. hamboiii kemain depan ha betul2 minat ni ;)

    BalasPadam
  4. depannyaa dia tengok tv. hehee

    BalasPadam
  5. Nampak betul Aisyah tengah khusyuk tu Mar..
    Bagus:)

    BalasPadam
  6. khusyuk sgtttt..betul2 peminat nie..hehe

    BalasPadam
  7. Huhu..Same la dgn Qaisara part tgk TV tu...Wah..Bagus la Aisyah minat UKE..huhu

    BalasPadam
  8. amboi kemain dekat..mmg tak bagus nti rabun kecik2 pakai speck tak cantik la aisyah.hehe..

    BalasPadam
  9. Assalam mar,
    kaaaaaaaannn
    my boboboy pun slalu lagutu tau3
    he3

    BalasPadam
  10. Okje pun peminat UKE jugak tau Mar....
    Takut rosak mata jer tu .... sayang nanti kecik kecik dah pakai spek

    BalasPadam
  11. bebudak memang gini kot.. anak saya pun adakala suka gi kat tv dekat2 especially time orang azan. suka tengok dekat2.. huhu..

    BalasPadam
  12. Syg mata aisyah..jgn tgk TV dekat2 lgi

    BalasPadam
  13. Budak2 mmg suka tengok tv dekat2lah.. tak tau mcm mana mata dia org boleh tahan huhu

    BalasPadam
  14. Alahai comelnya. Terpegun tengok UKE ya, Aisyah ^_^

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.

Ad Code