wW #19 : Pernah Rasa Tak?

By Mar Mansor - 11:00 PG


Pernah rasa sos kacang keluaran DeliTaste ni tak? Kalau belum pernah, baik korang cepat-cepat cari. Sedap sangat-sangat.



  • Share:

You Might Also Like

10 comments

  1. tak pernah rasanya kat cne mcm tak ada la sis

    BalasPadam
  2. belum pernah, macam menarik jer ni?

    BalasPadam
  3. tak pernah rasa la Mar..sedap makan ngan apa ni?

    BalasPadam
  4. Bukan setakat tak pernah rasa, jumpa produk ni pun tak pernah :)

    BalasPadam
  5. jangan kata rasa, produk pon tak pernah tengok..tak pernah dengar la jenama ni..mana nak dapat?

    BalasPadam
  6. sedap ke? tak penah jumpa pon ada jual kt mana je?

    BalasPadam
  7. x bole cuba sbb alahan kacang hu3

    BalasPadam

Terima kasih sudi membaca dan meninggalkan komen.